Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Camping Las Vegas
Camping Las Vegas
Hallo,
In de zomervakantie gaan we (zoals ook in eerdere topics van mij te zien) met de camper een rondreis maken. We starten en eindigen in Las Vegas. Op 4 augustus moeten we in de ochtend de camper inleveren bij El Monte in Las Vegas. De nacht ervoor willen we dan al op een camping in Las Vegas staan, zodat we voldoende tijd hebben op 4 augustus om de camper in te gaan leveren. We komen op 3 augustus vanuit Zion naar Las Vegas.
Wie heeft een tip voor een goede camping in Las Vegas, die ook nog eens gunstig ligt? Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groetjes Linda
In de zomervakantie gaan we (zoals ook in eerdere topics van mij te zien) met de camper een rondreis maken. We starten en eindigen in Las Vegas. Op 4 augustus moeten we in de ochtend de camper inleveren bij El Monte in Las Vegas. De nacht ervoor willen we dan al op een camping in Las Vegas staan, zodat we voldoende tijd hebben op 4 augustus om de camper in te gaan leveren. We komen op 3 augustus vanuit Zion naar Las Vegas.
Wie heeft een tip voor een goede camping in Las Vegas, die ook nog eens gunstig ligt? Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groetjes Linda
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Camping Las Vegas
Sam’s Town, de KOA ligt echt aan dezelfde weg. Eventueel kan je met een Über of taxi nog naar de Strip of zelfs met hun shuttle (terug tot 22.00 uur). Maar je kan ook in hun hotel prima eten.
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Minder gunstig gelegen t.o.v. El Monte, want aan de andere kant van Las Vegas, maar in onze beleving wel een fijnere camping is Oasis Las Vegas RV Resort. Er zijn 2 zwembaden, waarvan 1 met zandstrandje. Die is voor de families en een voor adults only. Wij zijn er al een aantal keer geweest en nemen altijd wel een premium plek, want dan heb je ook een grasje. Wel zo gezellig.
https://www.oasislasvegasrvresort.com/
https://www.oasislasvegasrvresort.com/
Bedankt voor jullie tips! Ik heb jullie tips natuurlijk bekeken. Het is puur een overnachtingsplek omdat we daar waarschijnlijk pas laat in de middag/begin avond aankomen en de volgende ochtend weer zo snel mogelijk weg zijn. Daarom willen we er ook niet teveel geld aan uitgeven. Sam's Town vind ik daarom behoorlijk prijzig USD 60 voor ons 5-en . En we zitten het liefst al aan de 'goede' kant ten opzichte van El monte dus Oasis valt daarmee ook af.
In de tussentijd zelf al eens verder gezocht en ik kwam bij King's Row RV Park uit. Dichtbij El Monte en qua kosten ongeveer de helft van Sam's Town. Lijkt prima voor een overnachtingsplek. Iemand ervaring met dit RV Park?
Groetjes Linda
In de tussentijd zelf al eens verder gezocht en ik kwam bij King's Row RV Park uit. Dichtbij El Monte en qua kosten ongeveer de helft van Sam's Town. Lijkt prima voor een overnachtingsplek. Iemand ervaring met dit RV Park?
Groetjes Linda
Wij hebben 3 jaar geleden op Oasis gestaan: heerlijk! Prachtig zwembad, prettige sfeer!
Ik denk dat Circus Circus de goedkoopste is. Maar niet helemaal in de buurt. Als overnachtings- camping zeker perfect.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij stonden op Oasis Las Vegas Resort. Mooi zwembad er bij en rond de 15 dollar met uber naar de strip.
edit: mosterd, niet goed gelezen.
edit: mosterd, niet goed gelezen.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ik ken hem niet, maar nog dichterbij El Monte zit Thousand Trails Las Vegas RV Resort. Google maps zegt 1,4 mijl.
https://www.rvonthego.com/nevada/las-ve ... %20Listing
https://www.rvonthego.com/nevada/las-ve ... %20Listing
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2171 Weergaves
-
Laatste bericht door Bauke