Reis Superdork1 (Dorkjes): chillings in the Southwest 2020.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Superdork1
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Superdork1 (Dorkjes): chillings in the Southwest 2020.

Bericht door Superdork1 » 03 dec 2019, 18:58

Martin & Marianne schreef:
03 dec 2019, 12:56
Kijk bijvoorbeeld eens naar de Zion Park Motel
Dank je wel Marianne. Zion Park Motel zit al helemaal vol in die periode zie ik en de andere leuke hotels in Springdale zijn behoorlijk duurder. Ik ga er eens even goed voor zitten!

Dat is ook gelijk het probleem merk ik. Het kan altijd beter en duurder dus je moet goed bewaken wat je wil uitgeven. :wink:

IngridUSA
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door IngridUSA » 03 dec 2019, 22:34

Boek anders in Springdale alvast nog een annuleerbaar alternatief. Dan kun je altijd nog op je gemak bedenken welke je laat vervallen.
Het scheelt toch 2x een half uur rijden, parkeerplaats zoeken en iets van 20 dollar parkeerkosten. Misschien ga je maar 1 (hele) dag, maar als je 2 of 3 keer het park in wil tikt dat ook door.
Ik zie trouwens dat je in Santa Maria hetzelfde hotel hebt uitgezocht als ik ;-)

stegeman
Amerikakenner

Bericht door stegeman » 03 dec 2019, 22:52

We hadden in ZIon red rock inn in Springdale. Ook prijzig maar geweldig goed, super uitzicht, bus voor de deur en in no time in ZIon zelf, jacuzzi op de heuvel, superschoon en perfect ontbijt. Wat ons betreft een echte aanrader! We hadden op sommige plekken bewust dure overnachtingen voornamelijk vanwege locatie en sommige goedkoop. Bryce view Lodge bryce bijv kostte weer zeer weinig. (60dollar meen ik) en was ook goed en ideale ligging. Beide aan te bevelen. Dus ZIon duur en bryce goedkoop. Heft elkaar weer op dan (zie dat je bryce al geboekt hebt! )
Ben benieuwd naar jullie ervaringen Trump hotel. Leek ons erg mooi, maar lukte toen niet geschikt te boeken.

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne » 03 dec 2019, 23:26

Superdork1 schreef:
03 dec 2019, 18:58
Zion Park Motel zit al helemaal vol in die periode zie ik en de andere leuke hotels in Springdale zijn behoorlijk duurder. Ik ga er eens even goed voor zitten!
Ik kijk bij 14 juli en dan is er wel degelijk iets vrij. En dit is een van de goedkopere zo niet de goedkoopste optie in Springdale.

Marianne

IngridZw
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door IngridZw » 03 dec 2019, 23:43

Heb je wel op de site zelf gekeken? https://www.zionparkmotel.com/ Daar zijn inderdaad nog kamers beschikbaar en ook nog goedkoper dan bv via Booking.com
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida

Superdork1
Amerika-ontdekker

Bericht door Superdork1 » 04 dec 2019, 00:22

IngridZw schreef:
03 dec 2019, 23:43
Heb je wel op de site zelf gekeken?
Ik ga het morgen even met de kinderen bekijken, dank je!
Ben benieuwd naar jullie ervaringen Trump hotel.
We twijfelde tussen TI en Trump, uiteindelijk toch gekozen voor de "Orange Leprechaun" Ben ook heel benieuwd naar Mark Hopkins in SF. Ik schrok van de prijzen voor parkeren bij de hotels daar in SF, maar heb via deze fantastische site al een linkje naar goedkopere parkeergarages gevonden. Iemand wel eens bij Mark Hopkins geweest?

Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry » 04 dec 2019, 06:50

Wij hebben in het Mark Hopkins hotel geslapen, we vonden het fantastisch om in een hotel met zoveel historie te slapen. Ga vooral een keer naar Top of the Mark voor het ontbijt of wat te drinken, het uitzicht is geweldig. :D De auto hebben we gewoon in de valet parking gezet, wel duur, maar dat wisten we van tevoren.

Superdork1
Amerika-ontdekker

Bericht door Superdork1 » 04 dec 2019, 20:16

Harry schreef:
04 dec 2019, 06:50
Wij hebben in het Mark Hopkins hotel geslapen, we vonden het fantastisch om in een hotel met zoveel historie te slapen. Ga vooral een keer naar Top of the Mark voor het ontbijt of wat te drinken, het uitzicht is geweldig. :D De auto hebben we gewoon in de valet parking gezet, wel duur, maar dat wisten we van tevoren.
We gaan zeker in het hotel ontbijten, als ik de reviews lees is dat op zich al een hele belevenis. Parkeren bij het hotel kost $74 per dag, maar naast het hotel is een openbare bewaakte parkeergarage waar je voor $30 per dag kan reserveren. https://www.bestparking.com/san-francisco-ca-parking/

We hebben gekozen voor het Holiday Inn Express in Springdale, ziet er geweldig uit!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer