Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis plankan: road trip Denver - Denver.
Reis plankan: road trip Denver - Denver.
Hallo iedereen,
2 jaar geleden hebben we het zuidwesten gedaan, wat we fantastisch vonden.
Nu hebben we weer zin om naar the US of A the gaan. Ditmaal willen we het noordwesten doen.
We zouden van Denver naar Denver een lus maken. Omdat het een paar +/-300 euro per persoon goedkoper is. We moeten namelijk in juli gaan....
We willen +/- 24 dagen gaan.
We hebben nog niet alles in detail maar dit zouden we zeker allemaal willen doen:
-Aankomst Denver
-Rocky mountains NP
-Badlands NP
-Mount Rushmore & custer state park
-Opweg Devils tower
-Yellowstone NP
-Teton NP
-Eventueel Salt Lake City (als dat de moeite is)
-Terug richting Denver. Eventueel onderweg nog ergens stoppen als er iets leuk is.
In de voornaamste NP's zouden we wel een paar dagen kamperen om te genieten van natuur en wandelingen. Dit hebben we in onze vorige reis ook gedaan en het was geweldig!
Wat denken jullie hier van? Zijn er mensen die een rondje zoals dit al eens gedaan hebben?
Groetjes, Plankan.
2 jaar geleden hebben we het zuidwesten gedaan, wat we fantastisch vonden.
Nu hebben we weer zin om naar the US of A the gaan. Ditmaal willen we het noordwesten doen.
We zouden van Denver naar Denver een lus maken. Omdat het een paar +/-300 euro per persoon goedkoper is. We moeten namelijk in juli gaan....
We willen +/- 24 dagen gaan.
We hebben nog niet alles in detail maar dit zouden we zeker allemaal willen doen:
-Aankomst Denver
-Rocky mountains NP
-Badlands NP
-Mount Rushmore & custer state park
-Opweg Devils tower
-Yellowstone NP
-Teton NP
-Eventueel Salt Lake City (als dat de moeite is)
-Terug richting Denver. Eventueel onderweg nog ergens stoppen als er iets leuk is.
In de voornaamste NP's zouden we wel een paar dagen kamperen om te genieten van natuur en wandelingen. Dit hebben we in onze vorige reis ook gedaan en het was geweldig!
Wat denken jullie hier van? Zijn er mensen die een rondje zoals dit al eens gedaan hebben?
Groetjes, Plankan.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Road trip Denver - Denver
Wij deden Denver - Denver in 2010. Ik vind dit een ideaal "tweede" rondje. Ideaal vanwege de afwisseling. De basis is Denver - South Dakota - Devils Tower - Bighorn Canyon - Cody -Yellowstone - Grand Teton - Salt Lake City of Dinosaur - Moab - Rocky Mountain N.P. - Denver.
Afhankelijk van de tijd die je over hebt zou je nog kunnen denken aan Capitol Reef, Colorado N.M. of Black Canyon Of The Gunnison. Wij deden in 2010 Mesa Verde aan en reden via de Million Dollar Highway naar Black Canyon Of The Gunnison.
Ik heb RMNP aan het eind van de reis gezet. De dag na aankomst ben je vanwege het tijdverschil waarschijnlijk vroeg wakker en dat is gunstig voor de lange rit naar South Dakota. Je zou onderweg een stop kunnen maken bij Fort Laramie of Scotts Bluff.
Vergeet in South Dakota Badlands N.P. niet, als je daar toch in de buurt bent.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Afhankelijk van de tijd die je over hebt zou je nog kunnen denken aan Capitol Reef, Colorado N.M. of Black Canyon Of The Gunnison. Wij deden in 2010 Mesa Verde aan en reden via de Million Dollar Highway naar Black Canyon Of The Gunnison.
Ik heb RMNP aan het eind van de reis gezet. De dag na aankomst ben je vanwege het tijdverschil waarschijnlijk vroeg wakker en dat is gunstig voor de lange rit naar South Dakota. Je zou onderweg een stop kunnen maken bij Fort Laramie of Scotts Bluff.
Vergeet in South Dakota Badlands N.P. niet, als je daar toch in de buurt bent.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Mr. Patrick
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Reis plankan: road trip Denver - Denver.
Doe maar gewoon wat @Old Faithful zegt. Van hem heb ik ook veel tips gehad in mijn route topic dat globaal dezelfde route volgt een dat is uiteindelijk een top vakantie geweest! In mijn route topic vind je de route van ook ongeveer dit aantal dagen en mijn hele reisverslag viewtopic.php?t=69137
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Het is alweer 10 jaar geleden, maar in 2009 hebben wij een rondje Denver - Denver gemaakt met alle door jou genoemde parken/steden + Las Vegas, Zion NP, Bryce Canyon NP en Moab. Wij hadden er toen ook 24 dagen voor incl. heen- en terugreis, dus 22 dagen effectief rondreizen door Amerika.
Zie mijn reisverslag 2009 voor de route en een verslag van dag tot dag.
Wellicht doe je ideeën op. Wij vonden het destijds een perfect rondje!
Roland
Zie mijn reisverslag 2009 voor de route en een verslag van dag tot dag.
Wellicht doe je ideeën op. Wij vonden het destijds een perfect rondje!
Roland
Bedankt voor de info! Ziet er een mooi rondje uit.
We hebben in 2017 moab en de NP's er rond gedaan.
Ik denk dat we met 24 dagen niet gaan toe komen als we al die dingen willen doen, ze zien er één voor één prachtig uit. (Mijn zin in USA stijgt met de minuut
)
Wij zijn in 2017 28 dagen geweest van LA -> LA maar wel tot in moab en via monument valley terug naar de kust. Het was een geweldige reis maar we hadden spijt dat ons programma zo vol was dat we op sommige campings niet een dagje extra zatten om even tot ruste te komen. (Er is veel te veel te zien in het zuidwesten
)
We hebben in 2017 moab en de NP's er rond gedaan.
Ik denk dat we met 24 dagen niet gaan toe komen als we al die dingen willen doen, ze zien er één voor één prachtig uit. (Mijn zin in USA stijgt met de minuut
Wij zijn in 2017 28 dagen geweest van LA -> LA maar wel tot in moab en via monument valley terug naar de kust. Het was een geweldige reis maar we hadden spijt dat ons programma zo vol was dat we op sommige campings niet een dagje extra zatten om even tot ruste te komen. (Er is veel te veel te zien in het zuidwesten
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 8143 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 22 Reacties