Nu nog campings boeken in/bij het Yellowstone NP.

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Ron&Heleen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Nu nog campings boeken in/bij het Yellowstone NP.

Bericht door Ron&Heleen » 12 sep 2019, 18:54

Wij zijn bezig met het boeken van de accommodatie in yellowstone. Ik had er een hard hoofd in - ging ervan uit dat we buiten het park moesten boeken - omdat zowel op dit forum als via yellowstone-sites ik had begrepen dat je in mei (of in ieder geval voor de zomer) moet boeken om kans te maken op plaats. Maar alle campings die wij hebben bekeken (canyon, grant en Madison) en ook de lodges van old faithful, canyon en lake maar ook de cabins bij mammoth hebben voor juli nog gewoon plaats (alle mogelijke plaatsen - van tent tot RV tot lodge nog vrij).
Ik vraag me dus af of wij iets over het hoofd zien (bijzondere gebeurtenis in juli 2020 waardoor het park niet aantrekkelijk is om te bezoeken??) of kijk ik niet via een goede site? Ik heb gekeken op https://ynpres1.xanterra.com.
Voor ik boek wil ik toch even vragen of ik misschien op een fake site zit of zo?

IngridUSA
Amerika-ontdekker

Re: Nu nog campings boeken Yellowstone

Bericht door IngridUSA » 12 sep 2019, 19:11

Ik denk dat je altijd beter de officiële NPS-site kunt gebruiken: https://www.nps.gov/yell/index.htm
De site die je nu noemt klinkt mij niet betrouwbaar maar ik heb hem verder niet geprobeerd... Succes in ieder geval!

Ron&Heleen
Amerika-ontdekker

Bericht door Ron&Heleen » 12 sep 2019, 19:13

Ja, daar begin ik maar als je dan op reservations klikt wordt je doorgestuurd naar die xanterra site.
Ik zie trouwens dat ik dit onderwerp verkeerd heb geplaatst.
Hoort bij Noordwest natuurlijk. Ik zal kijken of het verplaatst kan worden. Excuses.

hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie » 12 sep 2019, 22:04

Volgens mij lopen de campings niet zo snel vol, die zou je nu inderdaad nog wel moeten kunnen boeken voor komende zomer. Wij boekten vorig jaar geloof ik eind augustus voor eind juli dit jaar, toen was er ook nog best wat vrij.
Terug in Texas!

josea
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door josea » 12 sep 2019, 22:27

De site waar jij op komt, is de juiste site. Dat is de officiële site en daar hebben wij ook op geboekt vorig jaar. Wij hebben inderdaad in mei meteen geboekt, en dan is alles nog vrij. Ik zie nu inderdaad nog steeds wel wat vrije dagen bij bijvoorbeeld de Snow Lodge Old Faithful, maar er is ook veel vol. Als je geluk hebt, kan er echter nog wel wat vrij zijn op je gewenste datum,

Ron&Heleen
Amerika-ontdekker

Bericht door Ron&Heleen » 13 sep 2019, 09:36

Ok, dan hebben we geluk dus. Bedankt voor het meekijken. We gaan boeken!!

Markstaal
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Markstaal » 13 sep 2019, 09:41

Wij hebben in december 2018 met geluk nog een plekje in Old Faithful kunnen vinden voor juni 2019 de rest zat allemaal vol, 2 maanden later nog 2 nachten op de camping bij Canyon geboekt, hier was toen nog genoeg plek.
2012: Florida
2014: Zuidwesten
2016: Texas
2017: Zuidwesten
2018: Zuidwesten Video
2019: Noordwesten Video
2019: Zuidwesten
2020: Deep South

Ron&Heleen
Amerika-ontdekker

Bericht door Ron&Heleen » 13 sep 2019, 14:03

Ik heb nu ook op de kalender gekeken (dus breder dan onze data) en zie dat juni inderdaad al veel voller zit dan juli.
Campings valt wel mee maar sommige lodges wel. Maar ben al lang blij dat er nu nog ruimte is op onze data.

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer