It's me: Proud mom

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Proud mom
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 14

It's me: Proud mom

Bericht door Proud mom » 11 sep 2019, 20:50

Hallo hallo,

Aangezien ik effe (geschat wordt een klein anderhalf jaartje) actief aanwezig zal zijn, heb ik maar een accountje aangemaakt.

Hierbij wat meer info over wie ik ben...
Fiere mama van 2 kids (14j en 2j ... Het grote leeftijdsverschil is bewust gekozen)
22jaar vrouw van een lieve echtgenoot.
Wonende in België

Wij zijn reeds 14 keer naar Amerika geweest waarvan (helaas) nog maar 1x naar de Westkust (hebben toen wel een heuse rondreis gemaakt.
De andere 13x reisden wij naar Florida waarbij Cape Coral onze favoriet is... in December vliegen wij voor de 14e keer naar onze geliefde Cape. Maar maken eerst enkele dagen een stop in Disney World...

Mijn reden om actief wat dingen op te zoeken (specifiek dan over Los Angeles)
Onze dochter is vorig jaar geselecteerd om een (unieke) dansopleiding te volgen.
Kort uitgelegd: Zij volgt ASO maar krijgt daarbij 6h dans tijdens haar lesuren, 9h dans na haar lesuren.
Het plan is om volgend jaar met 30 van de geselecteerde dansers naar Los Angeles te trekken om zoveel mogelijk de danscultuur daar op te snuiven.
En om te gaan dansen in Millenium dance Complex...

Dus ga ik op zoek naar alle mogelijk tips and tricks die ons kunnen helpen om de reis zo economisch mogelijk te maken
en alle andere tips and tricks zijn natuurlijk heel leuk meegenomen..

Vele groetjes...

Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer