Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Regenachtig weer: tips voor uitstapjes
Regenachtig weer: tips voor uitstapjes
Wij zijn net aangekomen in omgeving Orlando. Helaas zijn de weersvoorspellingen niet zo best en wordt er de komende dagen veel regen verwacht.
Vanochtend was het goed weer maar vanmiddag regenachtig dus zijn we wezen shoppen.
Nu vinden we dat wel leuk voor een keer en we willen zeker ook nog naar een andere outlet, maar een keer houdt het shoppen op (ook voor onze kinderen, die hebben er dan wel genoeg van).
Zijn er andere leuke dingen in de omgeving te doen bij regenachtig weer?
We hebben tickets voor pretparken, maar bij regen sluiten ook alle achtbanen dus dat schiet niet zo op. Kan zo over zijn, maar gezien de voorspellingen kan het ook goed de rest vd middag regenen en dan heeft het weinig zin om in het pretpark/aquapark te zijn.
Een dagje luieren en boeken lezen in de villa is ook fijn, maar tips over andere activiteiten zijn welkom !
Vanochtend was het goed weer maar vanmiddag regenachtig dus zijn we wezen shoppen.
Nu vinden we dat wel leuk voor een keer en we willen zeker ook nog naar een andere outlet, maar een keer houdt het shoppen op (ook voor onze kinderen, die hebben er dan wel genoeg van).
Zijn er andere leuke dingen in de omgeving te doen bij regenachtig weer?
We hebben tickets voor pretparken, maar bij regen sluiten ook alle achtbanen dus dat schiet niet zo op. Kan zo over zijn, maar gezien de voorspellingen kan het ook goed de rest vd middag regenen en dan heeft het weinig zin om in het pretpark/aquapark te zijn.
Een dagje luieren en boeken lezen in de villa is ook fijn, maar tips over andere activiteiten zijn welkom !
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida
2024 : Java & Bali
Re: Regenachtig weer: tips voor uitstapjes
Er zijn in de buurt van Tampa, en vast ook wel in de buurt can Orlando, veel trampoline hallen. Kunnen de kids zich lekker uitleven. Wat ook leuk is om te doen is rolschaatsen. Roller skate rinks zijn overal wel te vinden. Of neem de kids mee bowlen. Hallen met 50+ banen zijn heel normaal. Wij kijken er altijd onze ogen uit.
Wat betreft Mall is dr Flotida mall altijd leuk. Onze kids genieten alyijd van de grote Crayola en M&M store daar.
Ook in Build a Bear kunnen ze zich tustig een paar uur vermaken.
Wat betreft Mall is dr Flotida mall altijd leuk. Onze kids genieten alyijd van de grote Crayola en M&M store daar.
Ook in Build a Bear kunnen ze zich tustig een paar uur vermaken.
Sinds 23-07-2015 wonend in Tampa
Geen directe tips, maar mijn ervaring is dat als het gaat plensen dat meestal in de middag is. Dus misschien goed het weer in de gaten houden en kijken wat er 'buiten'te doen is wat je in een halve dag kan doen. Snap dat je niet naar het pretpark gaat, beetje zonde als de helft dicht is.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Het zal wel meevallen met de buien denk ik. Gisteren ook amper regen gehad. Wij houden eigenlijk enkel rekening met het weer wanneer er een flood of tornado warning uit gaat. Het is allemaal zo lokaal. Maar je kunt net op een plek zitten waar je de volle laag krijgt natuurlijk. 3 weken geleden viel er in de omgeving van Seaworld 10-20 centimeter terwijl wij een zonnige middag hadden.
Ik zou in de ochtend de outdoor activiteiten plannen en dan s'middags wat rustiger aan doen. Anders misschien naar een arcade hal, cinema, top golf, disney springs, enz.
Ik zou in de ochtend de outdoor activiteiten plannen en dan s'middags wat rustiger aan doen. Anders misschien naar een arcade hal, cinema, top golf, disney springs, enz.
Of ga naar een bioscoop en kijk bijvoorbeeld een film die nog niet in NL te zien is. Let op: ze doen niet aan een pauze.
Het is waar wat ADE01 zegt. Niets is zo veranderlijk als het weer in Florida.ja het regent in de zomer iedere dag. Maar vaak maar even.
Wij uebben nu in Cocoa beach prachtig weer. Gister heeft het wel even geregend. Toen hebben we lekker spelletjes gedaan. Maar de hele ochtend en begin van de middag zijn we op het strand geweest en savinds hebben we gekayakt.
Je kunt dus echt nog wel dingen doen buiten.
Wij uebben nu in Cocoa beach prachtig weer. Gister heeft het wel even geregend. Toen hebben we lekker spelletjes gedaan. Maar de hele ochtend en begin van de middag zijn we op het strand geweest en savinds hebben we gekayakt.
Je kunt dus echt nog wel dingen doen buiten.
Sinds 23-07-2015 wonend in Tampa
We hadden de gok genomen en zijn
nu in Seaworld. De hele ochtend was het erg warm maar wel veel bewolking en een matig (maar fel) zonnetje.
Nu regent het sinds 15.00 uur en vanwege onweer ligt alles stil. We zitten droog en wachten nog even af want het regent flink.
Ik ga vanavond es even kijken naar de tips voor bij minder mooi weer.
(En ik heb pubers, dus build a bear maak ik ze niet blij mee
)
Meer tips blijven welkom!
nu in Seaworld. De hele ochtend was het erg warm maar wel veel bewolking en een matig (maar fel) zonnetje.
Nu regent het sinds 15.00 uur en vanwege onweer ligt alles stil. We zitten droog en wachten nog even af want het regent flink.
Ik ga vanavond es even kijken naar de tips voor bij minder mooi weer.
(En ik heb pubers, dus build a bear maak ik ze niet blij mee

Meer tips blijven welkom!
2002 : West-Amerika
-