Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Jeep tour Moab
Jeep tour Moab
Ik ben aan het kijken naar een jeep tour in Moab om het Island in the Sky gedeelte van Canyonlands te bezoeken. Ik lees veel goede ervaringen over Dan Mick's guided Jeep tours, maar die is minimaal 300 dollar voor 3 uur en dat vind ik toch wat prijzig. We willen Shafer Trail en een stuk White Rim Road doen. Hell's revenge spreekt ons niet echt aan.
Iemand ervaring met deze? https://navtec.com/national-park-tours/ ... lfday.html
Ik zat te denken aan de sunset tour van 4PM, zodat we in de ochtend de rest van het Island in the Sky-gedeelte zelf kunnen bekijken. Nadeel leek me alleen dat je in Moab start met zo'n tour, dus dan blijf je heen en weer rijden. Een tour die start vanaf het Visitor Center kan ik niet vinden.
Iemand andere suggesties? Of een topic hierover wat ik heb gemist? Ervaringen met jeeptours daar zijn welkom, ik heb al wel veel gelezen over mensen die zelf een jeep hebben gehuurd maar dat is niet echt iets voor ons denk ik.
Iemand ervaring met deze? https://navtec.com/national-park-tours/ ... lfday.html
Ik zat te denken aan de sunset tour van 4PM, zodat we in de ochtend de rest van het Island in the Sky-gedeelte zelf kunnen bekijken. Nadeel leek me alleen dat je in Moab start met zo'n tour, dus dan blijf je heen en weer rijden. Een tour die start vanaf het Visitor Center kan ik niet vinden.
Iemand andere suggesties? Of een topic hierover wat ik heb gemist? Ervaringen met jeeptours daar zijn welkom, ik heb al wel veel gelezen over mensen die zelf een jeep hebben gehuurd maar dat is niet echt iets voor ons denk ik.
-
ingrid1955
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Re: Jeep tour Moab
hallo,
al gedacht aan een vliegtuigtripje boven Canyonlands ? Ook indrukwekkend, vliegveld net ten noorden van Moab.
Jacques
al gedacht aan een vliegtuigtripje boven Canyonlands ? Ook indrukwekkend, vliegveld net ten noorden van Moab.
Jacques
Moet het een tour zijn? Anders kan je ook overwegen een Jeep te huren voor een dag. Dat is rond de 250€ dacht ik, er zijn redelijk wat aanbieders in Moab.
-
Evita2017
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
@Pleank Wij hebben in 2017 deze sunset tour gedaan. Wij deden hem de eerste dag bij aankomst in Moab. We hadden geboekt voor twee gezinnen, 8 personen. Ze kwamen ons oppikken op de camping in Moab, twee auto's en twee gidsen (chauffeurs).
De tour was de moeite. Voldoende stops onderweg met een kleine wandeling naar een mooi uitzichtpunt en drankje en koek. De zonsondergang zagen we vanaf een parking (waar overigens niemand anders was).
De tweede dag hebben we Canyonlands bezocht.
De tour was de moeite. Voldoende stops onderweg met een kleine wandeling naar een mooi uitzichtpunt en drankje en koek. De zonsondergang zagen we vanaf een parking (waar overigens niemand anders was).
De tweede dag hebben we Canyonlands bezocht.
Bedankt voor de reacties. Vliegtuigje ga ik googlen, klinkt leuk. We willen wel echt een jeep met chauffeur ja. 
- theborgh
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Heb je deze al eens bekeken? Zo gaaf.
https://moabcowboy.com/
https://moabcowboy.com/
We hebben geboektbij adrift, een halve dag in canyonlands voor 90 dollar pp. Ben benieuwd. Bedankt voor de reacties!
Nette prijs!
- josea
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Daar hebben wij mee geraft vorig jaar; erg aardige mensen!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2084 Weergaves
-
Laatste bericht door Coyote Buttes
-
- 6 Reacties