Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Halfdome Yosemite NP (camping: slaapzak meenemen?)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Halfdome Yosemite NP (camping: slaapzak meenemen?)
Ik begin met het inpakken voor onze rondreis, einde van de week is het eindelijk zover, maar ik word ook wel wat nerveus (toch voor het eerst). We gaan het bekende rondje af. Allemaal hotelovernachtingen, alleen 1 nacht op de Halfdome camping 5 pers tent aldaar.
Weet iemand of ik voor deze overnachting ook een slaapzak oid mee moet nemen? We zijn met 5 personen.
Weet iemand of ik voor deze overnachting ook een slaapzak oid mee moet nemen? We zijn met 5 personen.
Laatst gewijzigd door markro op 08 jul 2019, 03:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Voor de duidelijkheid de topictitel aangepast.
Reden: Voor de duidelijkheid de topictitel aangepast.
Re: Halfdome yosemite
Op de site staat dit: Guests are provided with sheets, wool blankets, pillows and towels during their stay.
Veel plezier!
Veel plezier!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Half Dome Village yosemite
Je bedoelt Half Dome Village, Half dome is een rots.
Ik neem aan dat je geboekt hebt via www.travelyosemite,com. Daar staat ook informatie over de tenten (zie onder lodging).
Heb je een heated tent? Zo nee, dan heb je geen stopcontact in de tent. Lakens en dekens zijn er wel.
Marianne

Ik neem aan dat je geboekt hebt via www.travelyosemite,com. Daar staat ook informatie over de tenten (zie onder lodging).
Heb je een heated tent? Zo nee, dan heb je geen stopcontact in de tent. Lakens en dekens zijn er wel.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker

- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Overigens: Heated tent betekent niet dat je de verwarming kunt gebruiken, die is namelijk al uitgeschakeld vanaf 31 mei
. Maar inderdaad wel het stopcontact om je telefoon op te kunnen laden. Bij de receptie zijn altijd extra dekens te halen, niet vergeten deze weer terug te brengen want anders rekenen ze 40 dollar per deken...

-
- Amerika-ontdekker
Oké, bedankt voor de tip. De lange onderbroeken gaan mee 

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Haha, in de zomer is het daar echt niet koud hoor. Wij waren er in 2015 in juni, extra dekens waren toen niet nodig. Zie hier voor onze ervaring daar.
Mocht je wat apparatuur op willen laden: er is een gemeenschappelijke ruimte in HDV (de lounge) waar je prima kunt zitten en kunt internetten (de ontvangst houdt niet altijd over, een spelletje doen kan ook
) en je apparatuur kunt opladen.
Marianne
Mocht je wat apparatuur op willen laden: er is een gemeenschappelijke ruimte in HDV (de lounge) waar je prima kunt zitten en kunt internetten (de ontvangst houdt niet altijd over, een spelletje doen kan ook

Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 4225 Weergaves
-
Laatste bericht door RoySchepers1970
-