Reis Binnus: oktober/november reis naar Florida met kids.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Binnus
Amerikafan
Berichten: 155
Lid geworden op: 06 feb 2017, 11:37
Aantal x V.S. bezocht: 1

Reis Binnus: oktober/november reis naar Florida met kids.

Bericht door Binnus »

Ik ben bezig met het voorbereiden van onze reis naar Florida.
We komen daar 25 oktober aan en gaan eerst een paar dagen in een villa acclimatiseren met de kids (dan 9 maand en 1,5 jaar).

25-okt Amsterdam - Orlando
26-okt Orlando
27-okt Orlando
28-okt Orlando
29-okt Orlando
30-okt Orlando - Sarasota
31-okt Sarasota
1-nov Sarasota - Fort Myers
2-nov Fort Myers - Napels
3-nov Napels - Everglades
4-nov Everglades
5-nov Everglades - Key West
6-nov Key West
7-nov Key West - Key Largo
8-nov Key Largo - Miami
9-nov Miami - Inschepen om 16.00 uur
10-nov Cruise
11-nov Cruise
12-nov Cruise
13-nov Cruise
14-nov Cruise - Uitschepen - Terugvlucht
15-nov Alternatief terugvlucht

Waar we mee zitten is het verblijf. Diverse hotels bezoeken (zie bovenstaande lijst) lijkt ons toch minder handig en zitten er aan te denken om bijvoorbeeld in Fort Myers een huis te nemen en van daar uit naar Sarasota en Napels te rijden om te bezoeken. En dan ergens in de buurt van de Everglades een hotel en dan door naar Key West - Key Largo en dan aansluitend de cruise.

1. 2 nachten in de Everglades is goed? Dat je daar een volle dag hebt?
2. Hebben jullie betere ideeën?
3. Ik zie erg wisselende prijzen voor het huren van een autostoeltje. Soms 6 euro per dag per kind, maar ook wel 13 euro per stuk per dag. Is het niet voordeliger om een autostoeltje daar te kopen?
Bijlagen
image.png
image.png (17.4 KiB) 1336 keer bekeken
Mies2301
Amerikakenner
Berichten: 482
Lid geworden op: 21 aug 2012, 09:41
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Oktober/november reis naar Florida met kids

Bericht door Mies2301 »

Met 2 van zulke kleintjes zou ik net elke dag al mijn spullen willen inpakken, gaan rondrijden en vervolgens weer inchecken in hotel, alles uitpakken en de volgende dag alles weer opnieuw beleven.

Ik zou dan ook kiezen voor op een aantal plaatsen een huis/hotel/Airbnb/Homeaway te huren en vanaf daar de omgeving te verkennen. Voor die kleintjes maakt het niet uit of ze Napels of Sarasota aan een zwembad/strand liggen gok ik :)

Het hele Everglades gebied is groot. Je kan naar het Shark Valley gedeelte, het westelijk deel met de boottochten (10000 islands) en dan nog de westelijke ingang bij Homestead.
Wat wil je zien en doen met twee kleine kids?
Binnus
Amerikafan
Berichten: 155
Lid geworden op: 06 feb 2017, 11:37
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Binnus: oktober/november reis naar Florida met kids.

Bericht door Binnus »

Nee dat inpakken zie ik ook niet altijd zittten. Maar je leest veel in de reisverslagen dat mensen met hele jonge kinderen de auto pakken. Ik dacht zelf aan een camper omdat je alles bij de hand hebt, maar goed het is de auto geworden.

Wat we willen zien is nog niet duidelijk, voor de Everglades lijkt een boottocht voor de mannen leuk + een wandeling door de Everglades, er is een route die met kinderwagens goed begaanbaar is schijnt.

In Orlando(5 nachten) is het gewoon rustig aan doen, misschien een pretpark bezoeken maar vooral even acclimatiseren en relaxen bij het zwembad van het huis. De dames willen winkelen en mij lijkt Cape Canaveral erg mooi.
Voor de westkant willen we dus bij Fort Myers een huis huren voor 4 nachten en van daaruit Sarasota een dagje bezoeken (misschien wel aan het strand liggen) en Napels. Dan 2 nachten in de Everglades (wordt een huis in Homestead), 2 nachten in Key West en dan 3 nachten Key Largo/Homestead in een huis voordat we de auto inleveren in Miami en aan boord van de cruise gaan.
Elin
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 apr 2018, 19:14
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis Binnus: oktober/november reis naar Florida met kids.

Bericht door Elin »

reactie op autostoeltjes: Wij hebben 2 jaar geleden deze autostoel gekocht bij de Walmart prima stoel en voordeliger dan 3 weken er een te huren. In nederland bestellen en ophalen bij de pick up service. Bekleding kun je er makkelijk afhalen en in de wasmachine stoppen. Borstclip is ook erg veilig .

Graco Contender 65 Convertible Car Seat, Black Carbon

GracoWalmart # 551804851
$99.99-$129.99
Bijlagen
image.png
image.png (230.68 KiB) 1195 keer bekeken
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer