Hotel/buurt Chicago

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
elloisa
Amerika-ontdekker
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 apr 2012, 14:57
Aantal x V.S. bezocht: 9

Hotel/buurt Chicago

Bericht door elloisa »

Hoi allemaal
Na meerdere bezoeken aan New York ga ik me nu wagen aan Chicago. Mijn eerste oriëntatie ziet er positief uit. Genoeg moois te zien. Wat ik me af vraag is welke buurt, danwel hotel, ik zou willen. Ik ga alleen dus zou graag een beetje centraal van alles zitten. Zit ik in de loop of streeterville goed?
Ik hoor graag jullie tips. Ik ga 5 dagen eind augustus
KW1984
Amerikakenner
Berichten: 1018
Lid geworden op: 20 jul 2010, 15:31
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Hotel/buurt Chicago

Bericht door KW1984 »

Wij zaten in Hotel Monaco (Kimpton). Mooi hotel met een super ligging. Uitzicht op het kanaal en zo'n beetje alles op loopafstand. Een aanrader maar vrij prijzig! Een vriend zat onlangs in het Hyatt Place River North voor een goede prijs. Was hem uitstekend bevallen, ook vwb ligging.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
elloisa
Amerika-ontdekker
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 apr 2012, 14:57
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Hotel/buurt Chicago

Bericht door elloisa »

dank voor de reactie. Ik zie dat beide hotels een beetje dezelfde prijs hanteren voor die datum. Ik zal eens kijken naar andere opties in deze omgeving.
Gebruikersavatar
tosca
Amerika-expert
Berichten: 3212
Lid geworden op: 01 feb 2010, 16:30

Re: Hotel/buurt Chicago

Bericht door tosca »

Wij hebben ook een keer verbleven in Hotel Monaco van Kimpton. Wat Kirsten zegt, fijn hotel op een leuke locatie. Maar wel aan de prijs, wij hadden toen een goede deal via Priceline. Wat leuk was (maar weet niet of ze dat nog doen) is dat ze 's middags een borreluurtje hadden met gratis drankjes en hapjes.

Het jaar er voor (in 2010) zaten we in het Affiania Chicago, stukje noordelijker in de stad. Maar ook dat was een prima hotel (met toen heel fijn personeel)! Maar ook die locatie was erg fijn, zo aan de Magnificent Mile (MIchigan Ave).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer