Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dode na schietpartij op middelbare school VS

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Magnolia87
Amerikakenner

Bericht door Magnolia87 »

Uitgegeven: 3 januari 2007 18:08
Laatst gewijzigd: 3 januari 2007 20:21

AMSTERDAM - Bij een schietpartij op een middelbare school in de Amerikaanse staat Washington is ten minste één dode gevallen. Dit meldt het persbureau AP. Het slachtoffer zou een mannelijke scholier zijn. De politie is op zoek naar de schutter. Er zijn verder geen gewonden gevallen.

Volgens politiewoordvoerder Mark Fulghum is de identiteit van de schutter bij de politie bekend. Deze zou eveneens een scholier zijn en zich niet langer ophouden in de buurt van de school. De politie kreeg rond half acht 's ochtends, plaatselijke tijd, melding van de schietpartij op Foss High School in Tacoma.

Aanwezige scholieren werden geëvacueerd en de school werd doorzocht. Het was de eerste dag dat de school weer open was na de 'winter break'. Voor de rest van de dag zijn alle lessen afgelast.
Lewisweathers89
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Lewisweathers89 »

Triest dat zoiets gebeurt. Maar vergeet niet dat Amerika het 3e land is qua inwoners, dat zoiets vaker gebeurt dan hier vind ik dan ook niet heel gek.

Er is trouwens 2 dagen terug ook een NFL speler van de Broncos doodgeschoten!
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fuzzy »

Lewisweathers89 schreef:Triest dat zoiets gebeurt. Maar vergeet niet dat Amerika het 3e land is qua inwoners, dat zoiets vaker gebeurt dan hier vind ik dan ook niet heel gek.

Er is trouwens 2 dagen terug ook een NFL speler van de Broncos doodgeschoten!
Ja dat las ik..in Denver gebeurde dat.Die hummer was doorzeefd met kogels. Ook triest.

Afbeelding

Fuzzy
Greetings from Mister Fuzzy

http://www.eecoboogiewoogie.com
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

geen van beide berichtengehoord, en dat terwijl ik nog vlakbij Tacoma woon. toch vaker de krant lezen of naar nieuws luisteren.

dat is een ding wat nog steeds niet goed werkt bij mij. nieuws is of rond 5, dan ben ik nog niet thuis of rond 10-11, dan lig ik al in bed. ik probeer ' smorgens wel maar dan is het alweer een dag later.

maar de school shooting is niet zozeer een "school shooting" zoals Columbine zeg maar, denk ik. het had overal kunnen gebeuren. en omdat het in Tacoma is denk ik al gauw aan gang violence. maar dat kan een vooroordeel zijn.
SEEING IS BELIEVING
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer