Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Clijntje
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Berichtdoor Clijntje » 14 jan 2019, 10:40

Hoi!

We zouden graag een camperrondreis willen maken in Amerika met ons gezin eind april. We hebben drie kleine kinderen die dan net 1, bijna 3 en bijna 5 zijn.
Het blijkt lastig om een camper te vinden waar de kinderen allemaal in een autostoeltje kunnen zitten. Ik heb ook al wat gezocht op het forum, maar ik vind geen ervaringen met 3 kleine kinderen die allemaal nog in een autostoeltje moeten. Zijn er mensen die ervaringen kunnen delen?
Ik weet dat sommige staten achterwaarts vervoer verplichten voor de jongste en dat dit mogelijk lastig is met een tweepuntsgordel. We willen waarschijnlijk vliegen op Los Angeles, Salt Lake City is ook een optie. En dan willen we wat parken bezoeken rondom Las Vegas.
Iemand tips voor ons?

Franciscus
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Berichtdoor Franciscus » 14 jan 2019, 13:06

Er worden veel vragen gesteld over kleine kinderen in een camper. Het blijkt allemaal lastig. Een vraag over 3 kinderen heb ik nog niet voorbij zien komen. Ik heb geen idee of wat jullie willen mogelijk is en of het überhaupt mag. Misschien heb je iets aan deze info?

https://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=30&t=72836&p=1185569&hilit=camper+kinderen#p1185569

https://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=67258
2017 juli/augustus: 6 weken Eclips-Roadtrip, grote ronde vanuit Portland
2014 april/mei: 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni: 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni: 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei: 2,5 week LA - SF en 1 week Miami / Florida Keys

bennov
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Berichtdoor bennov » 14 jan 2019, 14:43

Geen idee of het een optie is (en of het in LA of Salt Lake City, of ergens daartussen beschikbaar is), maar ipv met een camper met een Fifth Wheel + pickup? Ik heb ze nu geregeld voor Canada gezien (lijkt me ook zo gaaf om een rondreis mee te doen). Of het er ook in Amerika is, en waar.....sorry, geen idee. Voor Amerika heb ik alleen de optie Jeep + Caravan gezien maar dat is te klein met 3 kids.

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht