Afgelopen oktober een rondje zuidwesten gedaan namelijk LV-LA-SF.
Nu willen we in september terug voor een 2de trip.
Datums staan nog niet helemaal vast maar we denken 17 september tm 7/8 oktober.
Afgelopen keer hebben we vooral stad gedaan en weinig parken en zijn we via highway 1 van LA naar San Francisco gereden alleen Joshua en Red Rock canyon hebben we bekeken.
Deze keer willen we meer parken zien en dus ook meer via het "binnenland" naar San Fran rijden dus via Yosemite / Sequoia.
Vriendlief wilt graag death valley ook aandoen.
We zijn nog steeds geen mensen die graag 3 uur wandelen en wij vonden aan red rock bijvoorbeeld erg prettig dat we met de auto veel konden zien en zo nu en dan de auto neer konden zetten even wandelen en weer met de auto een stukje verder konden kijken.
Begin van de reis is redelijk vast: Landen in Vegas en gelijk doorrijden naar GC daar in de buurt slapen dag erna GC en terug rijden naar Vegas 4 nachten Vegas en dan door naar de parken.
Ik wil niet de eerste dag in Vegas blijven omdat ik vorige keer erg last had van de jetlag en daardoor nogal wazig was in Vegas.
We zijn allebei erg fan van Vegas, Vandaar de keuze voor minimaal 4 nachten daar, 2of 3 op de strip en 1 of 2 op fremont.
Hoe en wanneer zijn de parken geopend?
Welke stukken yosemite/Sequoia raden jullie aan?
Kan je overnachten in hotels/motels in de buurt van parken en kan je slapen in de buurt van GC?
Aanrader?
Welke ingang van GC is het mooiste volgens de liefhebbers hier?
Oh en ik wil graag naar Universal Hollywood hebben jullie hier nog tips en trics voor?
Overnachten in LA zelf hoeft niet voor ons,Laatste keer vonden we het helemaal niks
En uiteraard andere tips voor de reis zijn welkom.