Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Daniel Boone national forest

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Daniel Boone national forest

Bericht door ina »

Ik vroeg me af of er iemand bekend is met het Daniel Boone national forest. Wij brengen in maart een camper van Middlebury naar Las Vegas in 5 weken. We willen, als het weer meezit, door de Great smokey mountains gaan. Ik dacht dat het Daniel Boone national forest wel een mooie tussenstop zou zijn, en wel in het Londen district. Ik zoek hier dan een campground of boondock plekje en eventueel een korte wandeling, een lange zal niet lukken ivm de tijd.
Onze route zou dan zijn.
21 maart: Middlebury- Mounds state park
22 maart: Mounds state park-Daniel Boone national forest
23 maart: Daniel Boone-Cades cove campground, great smokey.

Nu zou Cades cove dan in het weekend vallen maar ik neem aan dat het 23 maart nog niet heel druk zal zijn??
Big Al
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia

Re: Daniel Boone national forest

Bericht door Big Al »

Mooi avontuur!

Houdt er rekening mee dat sommige wegen gesloten kunnen zijn vanwege sneeuw. Overigens las ik net dat de kampeerterreinen in de Smokies wellicht later dan gewoon zullen openen omdat de NPS vanwege de 'shutdown' achterstand heeft opgelopen met het inhuren van arbeidskrachten.

+1 voor wildkamperen :)
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Daniel Boone national forest

Bericht door ina »

We houden het weer goed in de gaten, als het heel slecht is gaan we snel naar zuid en west :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer