Wie gaat er ook in de zomer van 2019 - camper - met kinderen leeftijd 6 - 14 ?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Amerikarieke
Amerika-ontdekker

Wie gaat er ook in de zomer van 2019 - camper - met kinderen leeftijd 6 - 14 ?

Berichtdoor Amerikarieke » 15 sep 2018, 08:17

Vind het leuk ervaringen uit te wisselen en samen naar DE reis toe te leven.
Zou helemaal mooi zijn als je een beetje matcht :) maar dit hoeft natuurlijk niet;
- camperreis westen (los angeles, parken, san fransisco en kustweg)
- 3 kinderen leeftijd (van ons) bijna 7, 9 en 12

Groetjes Amerikarieke

Horseroom
Amerika-newbie

Re: Wie gaat er ook in de zomer van 2019 - camper - met kinderen leeftijd 6 - 14 ?

Berichtdoor Horseroom » 15 sep 2018, 09:44

Geen camper. Wel met kind , van 7. Ben wel benieuwd naar jullie route :D

wennepen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Wie gaat er ook in de zomer van 2019 - camper - met kinderen leeftijd 6 - 14 ?

Berichtdoor wennepen » 15 sep 2018, 09:46

Wij gaan ook in de zomer met 2 pubers van 15 en 17. Wij reizen met een auto en hebben hotels onderweg. We beginnen met New York en reizen dan door naar het zuidwesten. Las Vegas....rondje parken gr. Canyon, Page, mon. Valley, capitol reef, bryce,zion, yosemite, dan francisco en via kustweg eindigen in LA. Totaal 4 weken. We gaan van 28 juli tm 25 augustus. Moet nog wel de tickets boeken....kleinigheidje

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Berichtdoor Martin & Marianne » 15 sep 2018, 10:27

Ik ben ook wel benieuwd naar jullie route; ik zag in een ander topic dat jullie in 3 weken in het standaardrondje ook Sequoia meenemen. Dat lijkt mij nogal krap met een camper.

Marianne

jill1234
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Berichtdoor jill1234 » 15 sep 2018, 15:28

Wij gaan ook :-) We hebben al tickets (1600 euro voor 4 personen naar LA en de camper is ook geboekt)
2 jongens van 11 en 9. Wij gaan van 19 juli tot 10 augustus.
LA-kustroute (2 nachten)-SF-Yosemite-Lee Vining-Las Vegas-Zion-Bryce-Page-Monument Valley-Grand Canyon-Needles-LA

Amerikarieke
Amerika-ontdekker

Berichtdoor Amerikarieke » 15 sep 2018, 21:18

Horseroom schreef:Geen camper. Wel met kind , van 7. Ben wel benieuwd naar jullie route :D

Dit is heel globaal onze route, moet nog veel naar gekeken worden hier en daar bijgeschaafd, maar dan heb je/jullie hier een idee

Dag 1 LA
dag 2 LA
dag 3 LA hollywood / Beverly Hills
dag 4 LA universal studioos
dag 5 LA camper ophalen - naar Oatman
dag 6 Oatman - Williams (Grand Canyon)
dag 7 Grand Canyon
dag 8 Glen Canyon / Monument Valley
dag 9 Zion
dag 10 Zion
dag 11 Page ?
dag 12 Las Vegas
dag 13 Sequoia
dag 14 Sequoia
dag 15 Yosemite
dag 16 Yosemite
dag 17 San Fransisco
dag 18 San Fransisco
dag 19 kustweg
dag 20 uitloop
dag 21 uitoop
dag 22 terugreis

Belangrijk op ons lijstje
- Beverly hills langs de huizen van de serie Beverly Hills 90210
- San Fransisco langs de huizen van de serie Full House
- ergens fietsen
- misschien ergens paardrijden
- wandelen in 'the narrows' van Zion
- winkelen in een grote mall

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Berichtdoor Martin & Marianne » 16 sep 2018, 08:54

Ik raad je aan om een topic met je route te openen in het andere zuidwesten forum. Je zult er inderdaad nog veel aan moeten sleutelen want het is niet alleen erg veel maar ook qua volgorde niet optimaal.
Geef dan ook aan wat er wel en niet vastligt. En zet het per dag in de van-naar vorm.

Marianne

Amerikarieke
Amerika-ontdekker

Berichtdoor Amerikarieke » 16 sep 2018, 12:32

Marianne, ik vind je antwoord niet echt relevant en ook niet stimulerend om te lezen.
Iemand in dit topic typt dat hij/zij nieuwsgierig is naar de route en dan geef ik daar een antwoord op.
Ik weet dat er een topic met routes is en ook daar doe ik op een later moment nog wel wat mee. Maar dit was een antwoord op iemands vraag.
Ik heb ook heel duidelijk aangegeven dat dat de globale route is en dat we in de beginfase zijn.
Iedereen heeft weer andere wensen en misschien is dit voor ons wel optimaal.

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Berichtdoor Martin & Marianne » 16 sep 2018, 13:03

Het is in dit topic inderdaad niet relevant maar daarom gaf ik ook aan dat je voor de route een nieuw topic zou kunnen openen zodat je daarin tips kunt vragen.
Voor mij is het uitstippelen van de route het leukste en ook het eerste wat ik doe als ik een reis plan. En het leek mij toch wel nuttig om aan te geven dat er een aantal niet realistisch dingen in zitten. Dat is misschien niet stimulerend maar hoe eerder je je daarvan bewust bent hoe beter, leek mij. En het gaat dan echt niet om welke wensen je hebt maar om wat er mogelijk is.
De route hangt ook samen met de camperhuur. ls de camper nog niet geboekt dan zou het bijvoorbeeld niet verkeerd zijn om die een dag eerder op te halen. Of om te kijken naar een Early Bird etc.

Marianne

Amerikarieke
Amerika-ontdekker

Berichtdoor Amerikarieke » 16 sep 2018, 19:32

Ik begrijp je verhaal, maar ik denk ook dat ieder weer andere wensen heeft en als iets krap is kan dat dan toch misschien de wens zijn van diegene om de route zo te houden. Misschien komen wij er nog van terug. Tot nu toe vind ik het niet teveel.

Handig de wandelroutes en wandel-duur op je site, deze heb ik opgeslagen.

Tinus1955
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Berichtdoor Tinus1955 » 17 sep 2018, 14:02

Marianne geeft belangeloos reisadvies op voorgestelde routes als Amerika deskundige. Ik zou deze mogelijkheid vriendelijk aannemen ;) Leuke route hoor, maar kan beter qua planning/volgorde m.i.

JASintheUSA
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Berichtdoor JASintheUSA » 18 sep 2018, 11:28

Wij gaan met onze bijna 2 jarige zoon, de hele maand oktober met de auto een rondreis maken door het westen! Erg veel zin in!
We maken het 'klassieke' rondje en starten en eindigen in LA en we gaan dan als eerste langs de kust naar SF en dan verder het rondje.

Qua route hebben we nu t/m Las Vegas een goed beeld, met de rest gaan we nu aan de slag. We zijn graag goed voorbereid om zo juist een beetje flexibel te zijn. Onze route hebben we globaal uitgestippeld en voor LA, SF en Yosi NP hebben we al wat geboekt. Voor de rest ligt er nog niets vast, we willen de ruimte hebben om ter plekke te zien/doen wat ons bevalt. Willen ook het weer/omstandigheden niet vergeten want dat kan van invloed zijn op de route. En uiteraard ook kijken waar onze knul zich prettig bij voelt, hem kennende zal dat soepel gaan maar you never know...

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht