Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
KLM werelddeal afwachten of nu boeken?
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
KLM werelddeal afwachten of nu boeken?
In december willen wij voor de derde keer naar Zuid-Afrika. Om een aantal vakantiedagen uit te sparen willen we tussen kerst en nieuwjaar vertrekken. Tickets zijn dus een stuk duurder dan wat we gewend zijn. Binnenkort zijn het weer werelddealweken bij KLM. De moeite om op te wachten....?
Bijkomende vraag: het voordeligste ticket en vlotte optie voor ons is de trein vanuit Antwerpen naar Schiphol en dan een rechtstreekse vlucht. Tussen de trein en de vlucht zit 1u50min. Vind ik nogal krap, de trein mag geen vertraging hebben, we moeten onze bagage nog afgeven, door security etc. Zou het mogelijk zijn om de trein om te boeken naar de avond voordien?
Bijkomende vraag: het voordeligste ticket en vlotte optie voor ons is de trein vanuit Antwerpen naar Schiphol en dan een rechtstreekse vlucht. Tussen de trein en de vlucht zit 1u50min. Vind ik nogal krap, de trein mag geen vertraging hebben, we moeten onze bagage nog afgeven, door security etc. Zou het mogelijk zijn om de trein om te boeken naar de avond voordien?
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: KLM werelddeal afwachten of nu boeken?
Heeft weinig zin om te wachten op de wereld deal weken denk ik, want rond kerst en oud en nieuw zijn hoogseizoen prijzen, daar zijn over het algemeen maar weinig aanbiedingen voor te vinden. Misschien wel bij andere maatschappijen maar denk dat de kans klein is.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Omdat jullie tijdens het hoogseizoen willen reizen zou ik me ook niet op 1 maatschappij focussen. Tenzij een overstap echt te veel gedoe is.
Over de Antwerpen-optie: Nee, nee en nee. Je mag en kunt niets veranderen, officieel niet en officieus niet, voor het kantoortje staat bij openingstijd al een behoorlijke rij en als je je vlucht mist omdat de trein vertraging heeft (zoals ik had) dan boeken ze je wel om maar heb je verder geen enkel recht op compensatie, dus dat kost je een dag vakantie en alles wat daar mee samenhangt. Verder wordt er echt (bij herhaling) gekeken of je treinkaartje wel afgestempeld is, dus zorg vooral dat dat voor elkaar is, inchecken voor de vlucht gaat anders echt niet lukken. Nadeel is dus ook dat je vooraf via internet geen stoelen kunt vastleggen, enzovoort.
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
3jaar geleden hebben we ook via de Antwerpen weg gereisd voor dezelfde vlucht maar toen konden we wel de avond voordien de trein nemen. Ik weet niet meer via welke site we toen geboekt hebben. Ik ga KLM eens mailen. Niet geschoten altijd mis toch?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1346 Weergaves
-
Laatste bericht door Bushmaster
-
- 24 Reacties