Thuis zijn voor ontvangst j-1 visum

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Riverside987
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Thuis zijn voor ontvangst j-1 visum

Berichtdoor Riverside987 » 06 jul 2018, 12:09

Ik heb vandaag mijn interview gehad bij het consulaat in Amsterdam en alles is goed gegaan. Mijn verwachting is dat ik mijn paspoort met het visum dus ergens volgende week opgestuurd zal krijgen. Nu ben ik niet elke dag thuis die week en de week daarna ben ik ook niet thuis. Als de courier langskomt en ik ben er niet, kan iemand anders dan het in ontvangst nemen op datzelfde adres? En als dat niet kan, moet ik het dan ergens ophalen? Ik hoor het graag als iemand hier ervaring mee heeft.

River

newyorkgirl
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Thuis zijn voor ontvangst j-1 visum

Berichtdoor newyorkgirl » 14 jul 2018, 10:01

Je paspoort met visum wordt verstuurd als aangetekende post dus iemand moet tekenen. In mijn geval was ik zelf gewoon thuis maar ik vraag me af hoe je je moet legitimeren (indien nodig). Van PostNL kreeg ik destijds bericht dat het pakket onderweg is en binnen een bepaald tijdsslot wordt bezorgd.

Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Thuis zijn voor ontvangst j-1 visum

Berichtdoor Division » 30 jul 2018, 01:52

Bij mij werd het gewoon in de brievenbus gegooid door de PostNL-chauffeur. Natuurlijk een klacht over ingediend.
Afbeelding

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht