Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voorstellen Vlinder72

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Vlinder72
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Voorstellen Vlinder72

Bericht door Vlinder72 »

Hallo Allemaal,

Ik heb mij aangemeld op dit forum na al wat langer te hebben mee gelezen. Komende zomer gaan wij met onze vier kinderen voor de derde keer naar Florida. Dit keer gaan wij niet voor de pretparken maar gaan wij rondreizen en onze kinderen zijn nu alle vier oud genoeg om dingen te doen als snorkelen en kayakken of suppen. Ik ben dus op zoek naar tips voor naar de mooiste spring, de beste excursies etc.wij hebben inmiddels al een en ander geboekt zoals een excursie met de banana bay tour company vanaf Cape Coral, de big bus in miami (groupon), tickets voor seaworld inclusief een unlimited access pas (dat is ons enige pretpark ding).

Ik kan ook jullie voorzien van de nodige tips. Ik heb zelf een jaar in Amerika gestudeerd aan een College in Oregon. Ik heb aardig wat rondgereisd onder andere naar idaho, Utah, Oregon, het Zuid Westen, twee keer Deep South waarvan een keer met greyhound bussen van Memphis naar New Orleans met stops tussendoor natuurlijk. En met onze kinderen dus twee keer naar Florida.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Voorstellen Vlinder72

Bericht door Old Faithful »

Hartelijk welkom op het forum. :hello2:

Je vragen kun je het beste in het Florida subforum stellen.

Suppen moest ik even opzoeken maar kon ik vinden. Ik heb echter geen idee wat je bedoelt met :oops:
Ik ben dus op zoek naar tips voor naar de mooiste spring,

Altijd mooi als iemand eigen ervaringen wil delen. :thumbup:
Groet,

Old Faithful
IzzyB
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Voorstellen Vlinder72

Bericht door IzzyB »

Vlinder72 schreef:
21 mei 2018, 10:18
Hallo Allemaal,

Ik heb mij aangemeld op dit forum na al wat langer te hebben mee gelezen. Komende zomer gaan wij met onze vier kinderen voor de derde keer naar Florida. Dit keer gaan wij niet voor de pretparken maar gaan wij rondreizen en onze kinderen zijn nu alle vier oud genoeg om dingen te doen als snorkelen en kayakken of suppen. Ik ben dus op zoek naar tips voor naar de mooiste spring, de beste excursies etc.wij hebben inmiddels al een en ander geboekt zoals een excursie met de banana bay tour company vanaf Cape Coral, de big bus in miami (groupon), tickets voor seaworld inclusief een unlimited access pas (dat is ons enige pretpark ding).

Ik kan ook jullie voorzien van de nodige tips. Ik heb zelf een jaar in Amerika gestudeerd aan een College in Oregon. Ik heb aardig wat rondgereisd onder andere naar idaho, Utah, Oregon, het Zuid Westen, twee keer Deep South waarvan een keer met greyhound bussen van Memphis naar New Orleans met stops tussendoor natuurlijk. En met onze kinderen dus twee keer naar Florida.
Mag ik u iets vragen als Amerika beginner? Ik wilde via groupon een manatee tour boeken voor komende april maar bij t afrekenen ging t mis: ik kreeg als melding dat ik geen Amerikaans cc heb en geen Amerikaans (aflever-)adres. Hoe lukt t me dan om via groupon deals te boeken? Graag hoor ik, spoedig, van u! Alvast bedankt !
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer