Niet alleen in Yosemite of Zion of de South Rim of Antelope Canyon. Ook in Italië hetzelfde verschijnsel bij al die plaatsen en streken die ooit al een naam of faam hadden: Ze worden overlopen door het massatoerisme. Gelukkig nog niet overal. In Piemonte kan je nog van prachtig Italië genieten onder de bewoners. Goed, af en toe een Hollander of een Vlaming maar dat mag geen naam hebben.
Na de nodige reizen naar de VS, Azië en nog meer begint deze streek zo'n beetje ons vaste reisdoel aan het worden. Vanwege het mooie weer, de prachtige natuur en cultuur, het lekkere eten, de toeristische rust en niet onbelangrijk: de budgetvriendelijkheid.
Ik ben al een tijdje bezig met het maken van een website omtrent de toeristische mogelijkheden van deze regio. Het is opgezet rond ons vaste verblijf daar. Eenvoudig maar niet duur. Voor onze wensen voldoet het uitstekend. Wilt u de streek eens verkennen maar wilt u het luxer dan zijn er vele andere mogelijkheden.
Klikt u op de onderstaande foto dan krijgt u een uitgebreidere serie. U ziet dan wel of de omgeving u wat lijkt of niet. Zo ja, dan kunt u verder op die site zoeken. Wat de toegankelijkheid en duidelijkheid betreft zou ik enige feedback op prijs stellen. Ik kan redelijk goed tegen kritiek dus u hoeft me niet te sparen