Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Motorway, multilane Highway en Highway
Motorway, multilane Highway en Highway
Beste ....
Wat is het verschil (b.v. in snelheid) tussen deze drie wegen? Multilane begrijp ik wel. Maar wat is verder het verschil met de andere twee? Ik heb dit van de kaart van Florida. Want daar ga ik over een week voor twaalf dagen naar toe.
Groet,
Dina M.
Wat is het verschil (b.v. in snelheid) tussen deze drie wegen? Multilane begrijp ik wel. Maar wat is verder het verschil met de andere twee? Ik heb dit van de kaart van Florida. Want daar ga ik over een week voor twaalf dagen naar toe.
Groet,
Dina M.
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 70
Re: Motorway, multilane Highway en Highway
Ik heb op m'n navigatie een max snelheid waarschuwing aanstaan in de US maar het staat overal duidelijk aangegeven.
Beetje uitleg staat bv hier https://www.123driving.com/dmv/drivers- ... eed-limits:
Florida "Standard" Speed Limits
**The 55 MPH maximum speed limit is still in effect in Florida except where otherwise posted.
Beetje uitleg staat bv hier https://www.123driving.com/dmv/drivers- ... eed-limits:
Florida "Standard" Speed Limits
- Municipal Speed Areas . . . 30
Business or Residential Area . . . 30
Rural Interstate . . . 70*
Limited Access Highways . . . 70
All Other Roads and Highways . . . 55**
School Zones . . . 20
**The 55 MPH maximum speed limit is still in effect in Florida except where otherwise posted.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Een motorway, Freeway of Interstate is vergelijkbaar met onze autosnelweg. Dus zonder verkeerslichten, gescheiden rijbanen en met ongelijkvloerse kruisingen.
Een highway kan ook meerdere (gescheiden) rijbanen hebben, maar heeft wel kruisingen en verkeerslichten. Dus meer als een provinciale weg.
Op alle wegen staan overigens regelmatig bordjes met de maximum snelheid.
Een highway kan ook meerdere (gescheiden) rijbanen hebben, maar heeft wel kruisingen en verkeerslichten. Dus meer als een provinciale weg.
Op alle wegen staan overigens regelmatig bordjes met de maximum snelheid.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Erg bedankt voor uw reactie en hulp!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1291 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne