Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gratis of goedkoop parkeren LA /Hollywood
-
- Amerika-newbie
Gratis of goedkoop parkeren LA /Hollywood
Ik heb het volgende hotel geboekt: BLVD Hotel & Suites 2010 N Highland Ave, Hollywood, Los Angeles. DIt hotel vraagt $26 per nacht aan parkeerkosten. Weet iemand een goedkopere parkeerplek in de buurt van dit hotel?
Alvast bedankt,
André
Alvast bedankt,
André
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Re: Gratis of goedkoop parkeren LA /Hollywood
Het is niet het antwoord op je vraag maar die 26 dollar vallen nog best mee. Dat is, voor zover ik heb gezocht, een mooi tarief. Ben ook al bedragen van 45 doller tegen gekomen. Als deze parking dan ook nog een soort van bewaking/ afscherming heeft zou ik hem lekker daar parkeren. Maarrrr, dit antwoord is voorlopig nog van een keukentafelreiziger. Ik ga pas volgend jaar naar LA.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ik zit in Venice Beach dit voorjaar, kost me ook 20$ per dag
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt eens zoeken op parkings in de directe omgeving maar het zal niet veel goedkoper zijn vermoed ik. Je zult toch niet te ver van je hotel willen staan.
Je kunt ook eens kijken naar een hotel met gratis parkeren. Wij zaten een paar keer in de Orchid Suites. Ik zie dat die inmiddels geen gratis parkeren meer hebben. Het is daar nu 10 dollar per dag. Maar goed, dat scheelt toch wel.
Marianne
Je kunt ook eens kijken naar een hotel met gratis parkeren. Wij zaten een paar keer in de Orchid Suites. Ik zie dat die inmiddels geen gratis parkeren meer hebben. Het is daar nu 10 dollar per dag. Maar goed, dat scheelt toch wel.
Marianne
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik heb mijn hotel in LA veranderd (had nog niet geboekt). Het lag ergens bij de wijk Gardena op een niet al te beste locatie maar door forumleden werd ik gewezen op de verkeersdrukte in deze stad en ik heb nu een ander hotel in de wijk Pasadena gevonden. Volop gratis parkeren en (zoals makelaars dat zo mooi omschrijven) nabij uitvalswegen gelegen. LA moet je toch met de auto doen en het heeft niet echt een centrum dus ook vanuit Pasadena zijn de uitstapjes te bereiken.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Pasadena ligt ook niet echt handig als uitvalsbasis voor LA. Downtown LA is vanuit het noorden wel te doen, maar voor Santa Monica en Venice mag je op (veel) files rekenen.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
@psvwally, ik moest een keuze maken. Omdat we vanuit LA naar grand canyon rijden en we niet te veel tijd willen verliezen door LA uit te kruipen hebben we voor Pasadena gekozen. Dat dit voor uitstapjes in LA weer wat minder handig is, nemen we op de koop toe. We vinden het niet erg om de stad in te kruipen want alles is nieuw voor ons en zo leer ik de huurauto ook op mijn gemakje kennen 

Ik heb LA twee maal vanuit Alhambra, nabij Pasadena, bezocht (meerdere) dagen en vond dat prima te doen. Niet extreem veel files gehad. Gratis parkeren voor vijf dagen (besparing van ruim $100) vond ik ook zeker wel een incentive om er iets langer over te doen om in Santa Monica te geraken
@TS; dat zijn inderdaad prijzen die conform zijn voor de stad. Denk niet dat je (veel) goedkoper gaat vinden in dat gebied.

@TS; dat zijn inderdaad prijzen die conform zijn voor de stad. Denk niet dat je (veel) goedkoper gaat vinden in dat gebied.
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Amerikafan
In 2015 sliepen we in Santa Monica bij Seaview hotel, daar konden we gratis bij parkeren.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zat in 2013 in het travelodge op colorado blvd in Pasadena. Liepen s avonds veel verslaafden en hoertjes op straat.
- Big-AL
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Dat is de reden dat ik altijd een huis via AirBnB huur in Los Angeles, met een eigen parkeerkaart erbij voor de buurt waar je “woont”.
Altijd voor de deur of heel dicht bij kunnen parkeren. Zeker in West Hollywood (Sunset Strip en Santa Monica Blvd) waar ik altijd zit scheelt dit een hoop kosten en parkeer ellende omdat je anders nooit een parkeerplek kunt vinden.
Altijd voor de deur of heel dicht bij kunnen parkeren. Zeker in West Hollywood (Sunset Strip en Santa Monica Blvd) waar ik altijd zit scheelt dit een hoop kosten en parkeer ellende omdat je anders nooit een parkeerplek kunt vinden.
Los Angeles in 2015, 2016, 2017, 2019, 2023 en 2024
- Max Kool
- Amerikakenner
Goed zoeken, vaak is het parkeren een paar straten verder van het strand gratis.Richard033 schreef:Ik zit in Venice Beach dit voorjaar, kost me ook 20$ per dag
Wij zaten een paar jaar geleden in een airBnB op de hoek van Venice Blvd en Ocean Ave en parkeren was vrij.
LA, LA, LA....
In 2016 zaten we voor 125 per nacht in het Rodeway inn hollywood. Gratis parkeren achter een flink hek onder het motel
Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints, Kill Nothing but Time.
2024 Alaska & Yukon, 2023 NorthEast & Canada, 2022 NorthWest, 2021 NYCitytrip, 2018 Coast to Coast, 2016 California, Arizona, Utah, Nevada, 2015 Florida
2024 Alaska & Yukon, 2023 NorthEast & Canada, 2022 NorthWest, 2021 NYCitytrip, 2018 Coast to Coast, 2016 California, Arizona, Utah, Nevada, 2015 Florida
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vorig jaar op Grayson Avenue. Op loopafstand van Venice Beach en Marina del Rey. Ook gratis parkerenWij zaten een paar jaar geleden in een airBnB op de hoek van Venice Blvd en Ocean Ave en parkeren was vrij.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht