Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huur personenbus of Premium SUV interieur.
-
UitHolland
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Locatie: the Netherlands, Planet Earth, Earth-Moon System, Solar System, Milky Way Galaxy, Local Group, Virgo
Huur personenbus of Premium SUV interieur.
Beste forumleden,
Ik vraag mij af of er hier iemand bekend is met het huren van een personenbus als een Ford E350.
Wij reizen volgend jaar zomer met 4 volwassenen en een puber door het westen van de VS.
Het is een reis van hotel naar hotel.
Wij twijfelen over de te huren auto, een premium SUV geeft een goeduitzicht en heeft vaak ook veel stoelen.
Eventueel kunnen we een aantal stoelen opofferen om zo extra bagageruimte te creeren.
Maar een personenbus zoals Ford E350 geeft voor relatief weinig extra geld een zee aan ruimte.
Ik vermoed dat het comfort van een heel ander niveau is.
Helaas vind ik nergens foto's van het interieur.
Is er hier iemand die weet hoe we daar meer over te weten kunnen komen?
Groet UitHolland!
Ik vraag mij af of er hier iemand bekend is met het huren van een personenbus als een Ford E350.
Wij reizen volgend jaar zomer met 4 volwassenen en een puber door het westen van de VS.
Het is een reis van hotel naar hotel.
Wij twijfelen over de te huren auto, een premium SUV geeft een goeduitzicht en heeft vaak ook veel stoelen.
Eventueel kunnen we een aantal stoelen opofferen om zo extra bagageruimte te creeren.
Maar een personenbus zoals Ford E350 geeft voor relatief weinig extra geld een zee aan ruimte.
Ik vermoed dat het comfort van een heel ander niveau is.
Helaas vind ik nergens foto's van het interieur.
Is er hier iemand die weet hoe we daar meer over te weten kunnen komen?
Groet UitHolland!
Re: Huur personen bus of Premium SUV interieur
Misschien is een 8 persoons minivan al voldoende? Bijvoorbeeld de Toyota Sienna?
Interieur Toyota Sienna
Als ik Google vind ik wel afbeeldingen van het interieur van de Ford E350.
Interieur Ford E350
Misschien heb je ook iets aan de volgende topics:
viewtopic.php?f=30&t=54148
viewtopic.php?f=30&t=66443
Interieur Toyota Sienna
Als ik Google vind ik wel afbeeldingen van het interieur van de Ford E350.
Interieur Ford E350
Misschien heb je ook iets aan de volgende topics:
viewtopic.php?f=30&t=54148
viewtopic.php?f=30&t=66443
Let er wel op dat je zo''n bus als op de afbeelding niet met je Eu B rijbewijs mag besturen.
Maximaal 8 pers plus bestuurder voor een B rijbewijs.
Maximaal 8 pers plus bestuurder voor een B rijbewijs.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hadden dit jaar met 4 volwassenen een minivan. Bij ons lag de achterste bank vol met kampeerspullen. Zonder kampeerspullen is zo'n minivan zeker voldoende groot voor 5 personen.
Marianne
Marianne
-
UitHolland
- Amerikafan
- Locatie: the Netherlands, Planet Earth, Earth-Moon System, Solar System, Milky Way Galaxy, Local Group, Virgo
Ok bedankt,
Ik had ook die foto's van de Ford E350 gevonden via google maar je hebt zoveel uitvoeringen, je weet niet welke je krijgt via de verhuurder...
Maar als ik zo lees zou een Minivan voldoende kunnen zijn.
Een Chevrolet Suburban lijkt me ook een hele mooie optie.
Ik had ook die foto's van de Ford E350 gevonden via google maar je hebt zoveel uitvoeringen, je weet niet welke je krijgt via de verhuurder...
Maar als ik zo lees zou een Minivan voldoende kunnen zijn.
Een Chevrolet Suburban lijkt me ook een hele mooie optie.
Gewoon een minivan huren (inderdaad de al genoemde Sienna of vergelijkbaar). Meestal qua prijs ongeveer net zoiets als de Standard SUV klasse, en over het algemeen zijn de stoelen in de achterste rij apart weg te klappen. Klap je er dus twee weg, heb je ruim voldoende bagageruimte en kan iedereen ruim zitten. Voor vijf man een mini-touringcar gaan huren is een beetje overdreven lijkt me. Plus dat je nogal wat inlevert qua comfort.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Klopt, maar die zijn vaak stukken duurder dan een Minivan. Zoals Roelb al aangeeft, zijn Minivans doorgaans even duur als een standard SUVs.UitHolland schreef:Een Chevrolet Suburban lijkt me ook een hele mooie optie.
Afgelopen zomer had ik een Standard SUV gehuurd, maar mocht bij Alamo zonder problemen een Minivan uit (dezelde) rij meenemen.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Re: Huur personenbus of Premium SUV interieur.
Een Suburban, of andere Full Size SUV's hebben vaak als derde stoelrij geen volwaardige stoelen, maar een "kinderbank" die in twee delen wegkan. De meeste minivans hebben echt drie volwaardige stoelen op die rij.
-
UitHolland
- Amerikafan
Ok bedankt voor de aanvullende info.
Dat laatste over de achterste bank is wel iets dat mij bezig hield en over twijfelde. Die suburban is een stuk duurder en waarom je dan niet een stuk meer bagage mee kan nemen vind ik vreemd.
Maar ik geloof het, ik vind nu ook eerdere topics met hetzelfde onderwerp. Daar ook dezelfde meningen.
Mijn gevoel gaat ervan uit dat alles een prijs heeft en het te goed lijkt om waar te zijn zo'n minivan.
Ik denk dat we in totaal 4 grote en 4 kleine koffers moeten vervoeren en dus 4 volwassenen en 1 puber. En ik zou het wel vervelend vinden als iemand in de verdrukking moet zitten van de bagage. Of met z'n drieën op een rijtje.
Dat laatste over de achterste bank is wel iets dat mij bezig hield en over twijfelde. Die suburban is een stuk duurder en waarom je dan niet een stuk meer bagage mee kan nemen vind ik vreemd.
Maar ik geloof het, ik vind nu ook eerdere topics met hetzelfde onderwerp. Daar ook dezelfde meningen.
Mijn gevoel gaat ervan uit dat alles een prijs heeft en het te goed lijkt om waar te zijn zo'n minivan.
Ik denk dat we in totaal 4 grote en 4 kleine koffers moeten vervoeren en dus 4 volwassenen en 1 puber. En ik zou het wel vervelend vinden als iemand in de verdrukking moet zitten van de bagage. Of met z'n drieën op een rijtje.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind 4 grote en 4 kleine koffers voor 5 personen wel veel. Zo krijg je je minivan wel vol.
Eén koffer pp is toch voldoende? En dan nog een rugzakje pp.
Marianne
Marianne
Ik had vorig jaar een minivan Chrysler Town & Country, en die was prima voor de hoeveelheid bagage, mits je de achterste rij opklapt. Je zit dan wel met 3 op een rijtje. Doch het zitdeel was ook zeer ruim bemeten.UitHolland schreef:Ik denk dat we in totaal 4 grote en 4 kleine koffers moeten vervoeren en dus 4 volwassenen en 1 puber. En ik zou het wel vervelend vinden als iemand in de verdrukking moet zitten van de bagage. Of met z'n drieën op een rijtje.
Je zal ergens iets in moeten leveren. De Ford E350 is groot genoeg, maar wel minder luxe, en de vraag is of je deze mag rijden. Minder bagage kan ook, en dan hoeft niemand op een rijtje. Of een minivan (een echte, geen halve bus) kan, met die hoeveelheid bagage, maar dan moet je een rij opklappen.
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Dat bepaalt TS toch zelf ?Martin & Marianne schreef:Ik vind 4 grote en 4 kleine koffers voor 5 personen wel veel. Zo krijg je je minivan wel vol.
Marianne
Wij hebben zowel minivans, as standbaard SUV's als fullsize SUV's gereden met 6 personen.
De suburban is geniaal qua ruimte, maar je betaalt stevig.
De gewone SUV is afwachten wat je krijgt, meestal zit je inderdaad met 3 op de achterbank en wordt het met deze hoeveelheid koffers wel zeuren.
De minivan lijkt mij in dit geval echt perfect.
2 van de 7 stoelen wegklappen en een beetje verstandig laden, dan zit iedereen prima.
Laatste paar keer een Chrysler gehad en dan zitten 2 mensen zeer comfortabel in het midden en de derde persoon achterin. ruimte zat voor koffers en dergelijke en dan kan tussen de twee stoelen ook nog een koeltas of koelbox staan.
4 grote en 4 kleine koffers blijft wel veel......
Als je gaat voor een Van dan krijg je heel vaak een Transit en die is erg vergelijkbaar met wat we in Europa hebben dus veel ruimte, redelijk comfortabel, maar het blijft een busje, met stoelen die rechtop staan en rij-eigenschappen die van een "busje" zijn.
De suburban is geniaal qua ruimte, maar je betaalt stevig.
De gewone SUV is afwachten wat je krijgt, meestal zit je inderdaad met 3 op de achterbank en wordt het met deze hoeveelheid koffers wel zeuren.
De minivan lijkt mij in dit geval echt perfect.
2 van de 7 stoelen wegklappen en een beetje verstandig laden, dan zit iedereen prima.
Laatste paar keer een Chrysler gehad en dan zitten 2 mensen zeer comfortabel in het midden en de derde persoon achterin. ruimte zat voor koffers en dergelijke en dan kan tussen de twee stoelen ook nog een koeltas of koelbox staan.
4 grote en 4 kleine koffers blijft wel veel......
Als je gaat voor een Van dan krijg je heel vaak een Transit en die is erg vergelijkbaar met wat we in Europa hebben dus veel ruimte, redelijk comfortabel, maar het blijft een busje, met stoelen die rechtop staan en rij-eigenschappen die van een "busje" zijn.
Afgelopen zomer een GMC Yukon XL gehuurd, wat een heerlijke auto! Flink in de buidel tasten maar dan heb je ook wat.
We waren met 6 volwassenen. Ieder had 1 duffel (makkelijker stouwen dan een koffer) en 1 handbagage. Achter de derde rij was voldoende ruimte voor alle bagage.
De koelbox stond bij de hand op de 2e rij.
We waren met 6 volwassenen. Ieder had 1 duffel (makkelijker stouwen dan een koffer) en 1 handbagage. Achter de derde rij was voldoende ruimte voor alle bagage.
De koelbox stond bij de hand op de 2e rij.
-
UitHolland
- Amerikafan
Ja het is een joekel van een Yukon.
In mijn geval is het 600 euro meer dan de town and country minivan.
Vorige reis was het een Jeep Grand Cherokee, we vonden het een geweldige auto en het comfort was geweldig.
Maar, zoals ik al aangaf we zijn nu met 2 volwassenen meer en we willen de minivan toch een keer proberen.
Ik ga toch maar voor de minivan...
In mijn geval is het 600 euro meer dan de town and country minivan.
Vorige reis was het een Jeep Grand Cherokee, we vonden het een geweldige auto en het comfort was geweldig.
Maar, zoals ik al aangaf we zijn nu met 2 volwassenen meer en we willen de minivan toch een keer proberen.
Ik ga toch maar voor de minivan...
Wij hadden een Toyota Sienna. MVAR
Waren met z'n zessen ( vrouw, opa kinderen 18, 16, 14 en ik). Met ons reizen mee 2 hele grote koffers 4 middel en 6 cabine koffers. Ook gekocht eten en drinken. Wij hadden de ruimte in de auto. Was ook aan het denken om een 15 personen bus te huren. Maar vooral het prijs verschil enorm. Rijbewijs hiervoor was geen probleem heb alle stempels. Je hebt inderdaad rijbewijs D nodig.
Waren met z'n zessen ( vrouw, opa kinderen 18, 16, 14 en ik). Met ons reizen mee 2 hele grote koffers 4 middel en 6 cabine koffers. Ook gekocht eten en drinken. Wij hadden de ruimte in de auto. Was ook aan het denken om een 15 personen bus te huren. Maar vooral het prijs verschil enorm. Rijbewijs hiervoor was geen probleem heb alle stempels. Je hebt inderdaad rijbewijs D nodig.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Misschien is de oplossing van forumlid michelly een optie?
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
UitHolland
- Amerikafan
Bedankt voor de tip mocht het te krap zijn kan die altijd nog op het dak.
We zijn voor de minivan gegaan, de pacifica of soortgelijk.
We zijn voor de minivan gegaan, de pacifica of soortgelijk.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 8828 Weergaves
-
Laatste bericht door Hendrikjan
-
- 5 Reacties