Overstappen in Dublin

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Luci
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 15 okt 2017, 08:11
Aantal x V.S. bezocht: 1

Overstappen in Dublin

Bericht door Luci »

Hoi,

Ben druk bezig met het vinden van betaalbare tickets naar New York eind april 2017.
Nu komen er tickets van Aer Lingus voorbij met overstap Dublin (413 euro). Overstaptijd is 1.45 uur.
Zou dit voldoende zijn? Dit ivm immigrations.

Lucie
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Overstappen in Dublin

Bericht door sanook »

Als je de zoekfunctie gebruikt kom je al een hoop info tegen: search.php?keywords=overstap+dublin

Wij zijn zelf 1 keer via Dublin gevlogen en weet de overstaptijd niet meer precies maar ik merkte wel dat ze rekening houden met passagiers die nog niet door immigrations heen zijn. Ze weten immers wie er nog mee moeten en of die personen aanwezig zijn. Mij lijkt die 1u45 dus wel genoeg.

PS: 413 euro voor tickets april 2017 vind ik vrij prijzig....
Luci
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 15 okt 2017, 08:11
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Overstappen in Dublin

Bericht door Luci »

Bedankt Sanook voor je reactie. Heb veel gelezen middels de zoekfunctie. Echter kan ik niet echt vinden hoeveel tijd ik minimaal nodig heb in Dublin. Vandaar mijn vraag.

Wat betreft de prijs, moet natuurlijk 2018 zijn........ :thumbup:
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Overstappen in Dublin

Bericht door sanook »

Hier nog een topic specifiek over Dublin:
viewtopic.php?f=30&t=51713&p=874914&hil ... in#p874914
Als je met Aer Lingus vliegt dan zou anderhalf uur ook al genoeg moeten zijn
Thomas2521
Amerika-ontdekker
Berichten: 30
Lid geworden op: 05 aug 2017, 16:23
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Overstappen in Dublin

Bericht door Thomas2521 »

Voor dat bedrag kan je in die periode een rechtstreekse vlucht vinden. Dan hoef je je nergens zorgen om te maken.
2016: New York City - Washinton DC - Richmond - Philadelphia - Atlantic City - New York City
2017: New York City - Boston - New York City
2018: San Francisco - ... - San Francisco
Luci
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 15 okt 2017, 08:11
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Overstappen in Dublin

Bericht door Luci »

Ben al enige tijd aan het zoeken naar een rechtstreekse vlucht naar NY, maar kan tot op heden niets vinden onder de 500 euro Thomas.
Mochten er nog mensen tips hebben mbt goedkope tickets dan hoor ik het graag. Vertrek 27 april en 10/11 mei terug.

Lucie
Thomas2521
Amerika-ontdekker
Berichten: 30
Lid geworden op: 05 aug 2017, 16:23
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Overstappen in Dublin

Bericht door Thomas2521 »

Dag Lucie,

Een korte check met vertrek vanuit Brussel en jou gewenste datums: € 439 heen en terug (Brussels Airlines)
Dan heb ik nog niet eens de alternatieven gecheckt (Delta, United, boeken via een star alliance partner)
Er zijn toch mogelijkheden hoor.
Ik zou zeggen, check dagelijks de vluchten en als je een goede prijs hebt onmiddellijk boeken.
Versta onmiddellijk heel letterlijk. Een prijs die je 's middags vind, kan 's avonds al onbeschikbaar zijn.
Let ook op dat de prijzen die je in het weekend vind (wanneer veel mensen tickets aan het zoeken zijn), in het algemeen hoger liggen.
Daarom zoek je beter in de weekdagen. Allemaal truken van de maatschappijen.

Veel succes!
2016: New York City - Washinton DC - Richmond - Philadelphia - Atlantic City - New York City
2017: New York City - Boston - New York City
2018: San Francisco - ... - San Francisco
Luci
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 15 okt 2017, 08:11
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Overstappen in Dublin

Bericht door Luci »

Bedankt Thomas voor de tip. Was tot nu toe aan het kijken met vertrek vanaf Dusseldorf of Amsterdam. Maar Brussel is voor ons ook nog aantrekkelijk.
Zie nu ook veel mooiere prijzen dan de afgelopen weken. Zie nu zelfs prijzen van minder dan 400 euro rechtstreeks.
Dus nogmaals bedankt Thomas!

Lucie
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer