Het klinkt voor velen geen logische 1ste date/trip/kennismaking met de Verenigde Staten maar
ik ben een basketballiefhebber en heb het nogal voor de Denver Nuggets en met uitbreiding ook de Bronco's.
Mijn reis begint op 27/10 en ik land op 03/11 terug. Ik bezoek er een NBA match, logeer bij een koppel die hun
woning via air bnb verhuurd in de wijk Athmar park. Ik reis alleen en ben héél blij dit forum te hebben gevonden.
Ik vlieg met United van Brussel via Washington naar Denver en terug gaat van Denver via Munchen naar Brussel.
Ik heb bewust de reistijd een beetje kort gehouden gezien ik het ook een soloreis is en ik niet weet of ik wel
avontuurlijk genoeg ben. Ik kreeg de tip van mijn gastkoppel om met de taxi Uber naar hun adres te komen.
Een auto huren lijkt mij ook wel wat, gezien ik toch wel graag 5 mijl wil gaan lopen waar het adembenemend is.
Ik trek één dag uit om te gaan shoppen, vooral basket en sportkledij en ga het museum of science and nature bezoeken.
Hebben jullie aanbevelingen?
Ik heb hier al het één en het ander gelezen, toch benieuwd of ik met de overstap genoeg ga hebben aan 1u en 50 minuten, ervan uitgaande dat de vlucht geen vertraging heeft. Customs en Immagrations ken ik alleen maar van docu's. Meer info over het vliegen met
een tussenlanding - vliegen met United zelf is zeker welkom. Als je een paar schoenen koopt, moet je dan bij het landen
tax betalen als deze gewoon in je valies zitten, ik zou de doos zelf niet bewaren.
groetjes