Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hertz annuleringen rondom eclips?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Hertz annuleringen rondom eclips?

Bericht door vinceG »

Onderstaande kwam ik vandaag tegen. Naast dat het een leuk filmpje bevat van Seinfeld over autohuur ook een blog over Hetz die blijkbaar rondom de eclips flinke hoeveelheden overboekingen heeft en nu boekingen aan het cancellen is.
Ik weet niet of dit ook voor Europese boekingen geld, maar toch even rekening mee houden. Ik kom het bericht op meerdere sites tegen.

http://viewfromthewing.boardingarea.com ... -robocall/
Luc1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 90

Re: Hertz annuleringen rondom eclips?

Bericht door Luc1 »

Het gaat enkel over overboekingen in Portland, Oregon.
sinds 1989 : +/- 50 businesstrips naar Phoenix, +/- 25 businesstrips naar Houston, 1 rondreis Canadese Rockies, 4 rondreizen SouthWest, 1 rondreis US Rockies, 1 verblijf Orlando, plus nog enkele businesstrips (Washington, Minneapolis, LA, New Orleans)
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Hertz annuleringen rondom eclips?

Bericht door vinceG »

Nee hoor. Ik zie berichten voorbij komen van annuleringen in het hele gebied rondom de eclips baan.
In dat gebied zijn de autohuurprijzen tevens exorbitant hoog.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer