In augustus gaan we naar Amerika. Nu heeft mijn zoon zin in de Yeezy Adidas schoenen van Kanye West. Is er iemand die weet of je deze schoenen voor een schappelijkere prijs in LA, San Francisco of Las Vegas kunt kopen? Ze blijken nl nogal duur te zijn.
Duur klinkt exclusief. Exclusief klinkt als niet overal te koop. Dus ik ben bang dat schappelijk er niet inzit. En vergis je niet dat ze in Amerika dit soort modellen uitbrengen om ze binnen een dag te laten uitverkopen...
Mocht je ze daarna nog willen hebben dan zou ik mezelf vast voorbereiden op de absolute hoofdprijs!!
Gaat hem niet worden voor een goedkope prijs, die schoenen zijn overal binnen een paar uur uitverkocht. Misschien kan je ze kopen op marktplaats voor ongeveer 400 euro. Dit zijn geen schoenen die je in de winkel uit de schappen haalt. Voor de goedkoopste prijs moet je ze kopen wanneer ze weer verkrijgbaar zijn. Dan ben je 250 euro kwijt met nog steeds een hele kleine kans dat je ze krijgt
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.