Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaring Avis Vancouver

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Mitchel1986
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Ervaring Avis Vancouver

Bericht door Mitchel1986 »

Dag allen,

Deze zomer heb ik voor 3 weken een auto gehuurd (standard) bij Avis, Vancouver Airport. Iemand hier ervaringen mee? Lange wachttijden? Keuze uit auto's? Ben benieuwd!
Florida 1995
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
pascal1109
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Ervaring Avis Vancouver

Bericht door pascal1109 »

Ben ik ook benieuwd naar, zoek ook nog naar een auto voor in Canada.

Het lijkt wel of het daar flink duurder is. Kan als goedkoopste optie voor mijn reis een Mazda 2 voor 800 euro vinden (3 weken van half aug / begin sept).
Of zit ik niet goed te kijken?
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Hadden wij ook, het leek ons ook duurder. Ook minder auto voor je geld. uiteindelijk via de Engelse site van CarDelMar kwam ik op de Nederlandse site terecht en zijn nu 542 Euro kwijt voor een standard/fullsize car. Huren via Thriffty incl. alle verzekeringen en 2e bestuurder (echtgenote) voor 19dgn in juni. Ik heb telefonisch geboekt en kreeg de verzekering tegen eigen risico cadeau. Gewoon een beetje korting vragen. Roadsideverzekering heb ik afgeslagen. Auto ophalen op de terminal van YVR, dat is bij sommige aanbieders niet het geval.

Kijk wel even goed in de voorwaarden of het is toegestaan de grens naar de VS (als je dat wil tenminste) over te steken. Gek genoeg via Dollar toen niet, maar via Thriffty wel. (zelfde bedrijf)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
pascal1109
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door pascal1109 »

Telefonisch had ik zelf nog niet bedacht. Net dus gebeld en ook daar wilden ze niet echt goedkoper worden helaas :(
Mitchel1986
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Mitchel1986 »

Ik heb ook eindeloos gezocht naar een beetje een normale prijs. Uiteindelijk diverse websites met elkaar continue vergeleken (expedia, cardelmar, eautohuur.nl, skyscanner, happycars, drive-canada.de Avis, Hertz etc.). Voor de periode 27 juli - 15 augustus (Vancouver Airport) aanvankelijk uitgekomen via Expedia op een Standard Car (Hyundai Sonata GL or similar, wij zijn met 2 en leek ons groot en comfortabel genoeg) voor 906,- bij Avis (inclusief alle verzekeringen, gratis annuleren, 2e bestuurder gratis, vol-tot-vol etc). Sindsdien 2 keer boeking gewijzigd (annuleren en opnieuw boeken) ivm lagere prijs bij Expedia....de teller staat nu op 798,- voor diezelfde auto. Zo raar kan het gaan, het is wel een speurtocht!
Florida 1995
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer