Jawel, sneeuw in Tucson. Al is het niet in de valley maar in de bergen rondom Tucson, het blijft toch een beetje speciaal!! Zeker omdat het op kerst gebeurd vond ik het leuk om hier even te melden en wat foto's te delen want wij hebben de Ram genomen en zijn gaan spelen in de sneeuw (en modder)
We waren zeker niet alleen, we kwamen veel mensen tegen, die in de sneeuw aan het spelen waren (jaja gewoon volwassenen), sneeuwmannen maken en veel offroaders met verhoogde jeeps.
Wat sfeerbeelden van ons:
Bedankt voor het kijken
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Wij dachten gisteren even sneeuw te gaan kijken in Flagstaff..
Goed gedacht, maar niet heus.. De zwaarste sneeuwstorm op één dag sinds 1924 liet ons verplicht een hotel zoeken daar alle grote snelwegen gesloten waren.
Er viel 12 inch, zo'n 30 cm in 6 uur tijd.. Onze kids vonden het trouwens wel geweldig
Trails schreef:Als er vanaf 7 maart maar geen sneeuw meer ligt. Daarvoor gaan we tenslotte niet naar Tucson.
Mt. Lemmon zal nog wel vol liggen ga ik vanuit.
Wij vliegen op 02 maart.
Volgens mij niet hoor. Het zal wel nog behoorlijk koud zijn, maar om te sneeuwen moet er neerslag vallen en het voorjaar is een erg droge periode.
De kans bestaat natuurlijk altijd, maar is dus klein.
Grts, Bart
neen helemaal aan de andere zijde van Tucson, waar we vroeger woonden in het appartement. Toch een stukje omhoog moeten 'offroaden' voor we sneeuw tegen kwamen.
Leuk dat jullie Tucson weer aandoen
De sneeuwman hadden we trouwens niet zelf gemaakt, die stond er al
Heb wel met sneeuwballen gegooid maar dat vond Evy minder leuk
Grts, Bart
Weet niet, ik rij niet elke dag Redington Pass op
Maar op Mt Lemmon wel nog. Collega is er gisteren naar toe geweest met zen kleindochter die voor het eerst sneeuw zag en er maar vreemd naar keek (en proefde)
Grts, Bart
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.