Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tour Lincoln Center, de moeite?
Tour Lincoln Center, de moeite?
In april ga ik voor een tweede keer naar New York, en ben ik nu nog leuke nieuwe activiteiten aan het zoeken (heb al veel tips gekregen via een ander draadje).
Nu is mijn vraag of een tour in het Lincoln Center de moeite is? Ikzelf ben professioneel muzikant en kan wel genieten van mooie concertzalen. Nu weet ik natuurlijk niet of de tour door de andere gebouwen van het Lincoln Center de moeite is. Iemand ervaring hiermee? Bedankt!
Nu is mijn vraag of een tour in het Lincoln Center de moeite is? Ikzelf ben professioneel muzikant en kan wel genieten van mooie concertzalen. Nu weet ik natuurlijk niet of de tour door de andere gebouwen van het Lincoln Center de moeite is. Iemand ervaring hiermee? Bedankt!
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Tour Lincoln Center, de moeite?
Ik ken de tour niet, maar het theater is zeker indrukwekkend. En meestal is de informatie die je krijgt toch wel erg leuk ...
Zelf heb ik al heel lang Carnegie Hall op mijn verlanglijst staan, die tour moet ook de moeite waard zijn.
Radio City Hall heb ik wel een keer gedaan, gewoon in een opwelling toen ik er eens langs liep. Erg leuk ... minder op muziek gericht, dat wel (ik ben dol op Art Deco, dus dat kleurt mijn mening hier zeker!!)
Zelf heb ik al heel lang Carnegie Hall op mijn verlanglijst staan, die tour moet ook de moeite waard zijn.
Radio City Hall heb ik wel een keer gedaan, gewoon in een opwelling toen ik er eens langs liep. Erg leuk ... minder op muziek gericht, dat wel (ik ben dol op Art Deco, dus dat kleurt mijn mening hier zeker!!)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 3294 Weergaves
-
Laatste bericht door BonnyR
-
- 0 Reacties