Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Is Miami te doen met openbaar vervoer?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Is Miami te doen met openbaar vervoer?
Ik zou willen wachten met het huren van een auto tot we verder richting Keys trekken. In Miami heb je metro, metromover, fietsen, ... Is Miami te doen met het openbaar vervoer? Kun je bv vanuit downtown naar South Beach met een of ander openbaar vervoer? We hebben nog geen hotel en zelfs geen vliegtickets momenteel (voor april).
Laatst gewijzigd door markro op 17 nov 2016, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast ter verduidelijking.
Reden: Topictitel aangepast ter verduidelijking.
Re: miami met openbaar vervoer
Ik ben vorige maand twee weken in Miami geweest en heb alleen met het openbaar vervoer en Uber gereisd.
Openbaar vervoer is goed te doen. Je kunt bij grote busstations (bijvoorbeeld bij die het vliegveld) een dagkaart (+/- 5 dollar) of een 7 dagenkaart (+/- 27 dollar) kopen. Hiermee kan je onbeperkt reizen in de bussen. Anders betaal je gewoon contant in de bus (+/- 2-3 dollar per rit). Ik heb een 7 dagenkaart gekocht en vond het zeker het geld waard. De bussen zijn meestal wat gammel en je komt misschien af en toe wat vreemde figuren tegen, maar je hoeft geen parkeerkosten te betalen en kunt overal goedkoop heen!
De bussen gaan frequent, maar zoek wel even van te voren op wat de beste/snelste route is. Ik ging bijvoorbeeld naar de Dolphin Mall en de laatste bus terug ging om half 8 geloof ik op zondag. De mall is zelf open tot half 8 en als je die bus mist, moet je flink veel overstappen om weer terug te komen naar South Beach (in mijn geval dan).
Openbaar vervoer is goed te doen. Je kunt bij grote busstations (bijvoorbeeld bij die het vliegveld) een dagkaart (+/- 5 dollar) of een 7 dagenkaart (+/- 27 dollar) kopen. Hiermee kan je onbeperkt reizen in de bussen. Anders betaal je gewoon contant in de bus (+/- 2-3 dollar per rit). Ik heb een 7 dagenkaart gekocht en vond het zeker het geld waard. De bussen zijn meestal wat gammel en je komt misschien af en toe wat vreemde figuren tegen, maar je hoeft geen parkeerkosten te betalen en kunt overal goedkoop heen!
De bussen gaan frequent, maar zoek wel even van te voren op wat de beste/snelste route is. Ik ging bijvoorbeeld naar de Dolphin Mall en de laatste bus terug ging om half 8 geloof ik op zondag. De mall is zelf open tot half 8 en als je die bus mist, moet je flink veel overstappen om weer terug te komen naar South Beach (in mijn geval dan).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3874 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-
- 4 Reacties