Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Digitale routeplanner
Digitale routeplanner
Komende zomer gaan wij met ons gezin een maand naar de VS. Een paar dagen NY en dan vliegen we naar LV. We hebben 25 dagen een camper gehuurd om uiteindelijk in LA terecht te komen.
De route die we gaan afleggen gaan we helemaal zelf samenstellen. Het liefst wil ik dit digitaal doen, maar ik kan geen goeie digitale routeplanner vinden. Waar we niet alleen de route kunnen samenstellen, maar ook de afstand zien, data in kunnen voeren en wellicht bezienswaardigheden. Of zoiets bestaat weet ik niet. Hebben jullie tips? Graag bruikbaar op de iPad.
De route die we gaan afleggen gaan we helemaal zelf samenstellen. Het liefst wil ik dit digitaal doen, maar ik kan geen goeie digitale routeplanner vinden. Waar we niet alleen de route kunnen samenstellen, maar ook de afstand zien, data in kunnen voeren en wellicht bezienswaardigheden. Of zoiets bestaat weet ik niet. Hebben jullie tips? Graag bruikbaar op de iPad.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Digitale routeplanner
Met GoogleMaps kom je al heel ver, maar dat is niet wat je zoekt?
Ik zou eerst in grote lijnen een route samenstellen, met de parken en steden, en dan gaan finetunen. In dit topic heb je al vele tips gehad om je op weg te helpen.
Marianne
Ik zou eerst in grote lijnen een route samenstellen, met de parken en steden, en dan gaan finetunen. In dit topic heb je al vele tips gehad om je op weg te helpen.

Marianne
https://roadtrippers.com vind je veel informatie, routes en POI 

- BjornStorme
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik gebruik ook altijd MyMaps van Google. Vind ik heel gemakkelijk in gebruik, kun je goed afprinten en eventueel op reis ook online gebruiken.
Hier een voorbeeld voor onze reis van volgend jaar.
Hier een voorbeeld voor onze reis van volgend jaar.
2015: West-USA (CA, AZ, NV, UT)
2016: NorthWest-USA (CO, SD, WY, ID, MT, UT)
2017: NorthWest USA + West-Canada (WA, MT, AB, BC)
2018: Namibië
2019: Australië
2016: NorthWest-USA (CO, SD, WY, ID, MT, UT)
2017: NorthWest USA + West-Canada (WA, MT, AB, BC)
2018: Namibië
2019: Australië
Dank voor de reacties! Inmiddels zijn we enigszins gevorderd met My Maps planner; even puzzelen maar dat lukt wel! Het liefst zou ik nog dagen willen toevoegen, maar denk niet dat dit gaat lukken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1454 Weergaves
-
Laatste bericht door redeye