Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar vind ik een goede busrondreis?
Waar vind ik een goede busrondreis?
Mijn ouders zitten erover te denken om volgend jaar een rondreis te gaan maken met als voornaamste doel het zien van de bekende Nationale Parken (in ieder geval Bryce, Zion, Grand Canyon, Yosemite, en misschien ook Joshua Tree en Death Valley). Ze willen liever niet met de auto, maar het is ook moeilijk om een geschikte busreis te vinden.
Het zijn echte wandelaars, dus ze willen graag minimaal een hele dag in ieder NP zijn (dus niet 's ochtends er nog heen moeten rijden en/of eind van de middag alweer verder). Ik heb nog geen enkele busreis gezien die dat doet, de meeste rijden in een moordend tempo al die parken door. Dus, iemand tips???
Het zijn echte wandelaars, dus ze willen graag minimaal een hele dag in ieder NP zijn (dus niet 's ochtends er nog heen moeten rijden en/of eind van de middag alweer verder). Ik heb nog geen enkele busreis gezien die dat doet, de meeste rijden in een moordend tempo al die parken door. Dus, iemand tips???
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Toch een auto ben ik bang.
Rijden in Amerika is erg relaxed,en makkelijker/rustiger dan hier.
De meeste busreizen zijn inderdaad van het "snelle type".....
Ik heb er nog nooit 1 gezien waarbij je een volle dag ergens kon blijven.
Misschien dat iemand anders wat weet,maar ik zou zeggen huur een auto.
Als je in Nederland rijdt,kan en durf je dat zeker in Amerika ook.
Rijden in Amerika is erg relaxed,en makkelijker/rustiger dan hier.
De meeste busreizen zijn inderdaad van het "snelle type".....
Ik heb er nog nooit 1 gezien waarbij je een volle dag ergens kon blijven.
Misschien dat iemand anders wat weet,maar ik zou zeggen huur een auto.
Als je in Nederland rijdt,kan en durf je dat zeker in Amerika ook.
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat wordt inderdaad lastig. Ik vond mijn busreis geweldig, maar we bleven nergens een hele dag in een NP...
En in deze tijd van het jaar kan je ook niet echt zoeken naar een goede busreis die dat evt. wél doet, want het zomerseizoen is net afgelopen en de brochures voor volgend jaar verschijnen pas in december.
En in deze tijd van het jaar kan je ook niet echt zoeken naar een goede busreis die dat evt. wél doet, want het zomerseizoen is net afgelopen en de brochures voor volgend jaar verschijnen pas in december.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sandrine schreef:Ik heb al wel 100 keer tegen ze gezegd dat het prima rijden daar is, maar ja... krijg ze echt niet overgehaald.Pete.Z schreef:Toch een auto ben ik bang.
Misschien kan je ze hier eens wat laten lezen,genoeg positieve reisverhalen om ze over de "angst" heen te helpen!
Ervaringen van mensen die het al vaker hebben gedaan kunnen misschien helpen om ze toch over de streep te trekken!
Met een busreis (hoe leuk dan ook) ga je toch heel veel dingen missen,zonde als je zo'n eind heb gereisd.
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zie mijn signature... Ik heb de East West Enchantment gedaan, een internationale rondreis, geboekt bij OAD Reizen.Sandrine schreef:Welke busreis heb je gedaan dan Marjol? En bleef je wel lang genoeg in een NP om een stukje te kunnen wandelen of bleef het bij de uitzichtpunten?Marjol schreef: Ik vond mijn busreis geweldig
In ieder park hadden we wel tijd om een wandeling te maken, maar dan van een aantal uren en geen hele dag.
In december kun je veel beter zoeken, dan zijn alle websites ook weer up to date enzo.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht