Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Great Smokey Mountains
Great Smokey Mountains
Misschien volgend jaar herfst daar wel heen. Maar wat is de beste tijd?
Begin september, half september of misschien wel begin okober.
Begin september heb je waarschijnlijk nog last van orkanen.
En wanneer begint daar de herfstverkleuring? En hoe zit het met de fauna in het park? Beren? Misschien wel elanden?
Ik ben wel benieuwd.
Misschien wel iemand die naar de meeting komt?
Begin september, half september of misschien wel begin okober.
Begin september heb je waarschijnlijk nog last van orkanen.
En wanneer begint daar de herfstverkleuring? En hoe zit het met de fauna in het park? Beren? Misschien wel elanden?
Ik ben wel benieuwd.
Misschien wel iemand die naar de meeting komt?
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
De beste tijd hangt denk ik af van wat je er wilt gaan doen. Ik ben er een aantal jaren geleden eind september/begin oktober geweest. Dan is het er al wel herfst ja. Dus bomen in mooie herfstkleuren enzo.
Beren zijn er wel, maar ik ben ze niet tegengekomen hoor.
Even op internet zoeken levert mij de volgende link op: http://www.nps.gov/grsm/
Orkanen?? Ik denk dat de Smokey Mountains daarvoor te ver landinwaarts liggen om er ècht last van te hebben.
Succes met het plannen van je reis. Ik vind Tennessee heel mooi in de herfst, dus het is wat mij betreft zeker een aanrader. Wat je ook niet moet vergeten is het 7 staten punt in Chattanooga en misschien de Jack Daniels Distillery (als je het leuk vindt om te zien hoe de whiskey wordt gemaakt) in Lynchburg. Gatlinburg en Pigeon Forge zijn echte touristenstadjes.
Beren zijn er wel, maar ik ben ze niet tegengekomen hoor.
Even op internet zoeken levert mij de volgende link op: http://www.nps.gov/grsm/
Orkanen?? Ik denk dat de Smokey Mountains daarvoor te ver landinwaarts liggen om er ècht last van te hebben.
Succes met het plannen van je reis. Ik vind Tennessee heel mooi in de herfst, dus het is wat mij betreft zeker een aanrader. Wat je ook niet moet vergeten is het 7 staten punt in Chattanooga en misschien de Jack Daniels Distillery (als je het leuk vindt om te zien hoe de whiskey wordt gemaakt) in Lynchburg. Gatlinburg en Pigeon Forge zijn echte touristenstadjes.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wij zijn net terug uit Shenandoah National Park, dus nog een stuk noordelijker van de Great Smokey Mountains. Het is 15 oktober en alleen op de hoogste toppen zijn de herfstkleuren op hun hoogtepunt. Voor de mooie herfstkleuren moet je in de GSMs denk ik eind oktober, begin november zijn. Hoeveel wild je zult zien, kan ik niet zeggen, er zit van alles in het Shenandoah NP en een heel aantal mensen, die ik ken hebben er beren gezien. Maar wij nog nooit, wel veel herten en natuurlijk eekhoorns.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Je hebt altijd last van die orkanen. Vorig jaar in Maine!! notabene. Dankzij de orkaan die al geen orkaan meer was zijn we maar weggegaan uit Acadia vanwege de regen die zo'n orkaan veroorzaakt.
Dit jaar merkte je het ook weer maar dan gelukkig was het toen we een dag moesten rijden. Volgende dag weer zonnig.
Dit jaar merkte je het ook weer maar dan gelukkig was het toen we een dag moesten rijden. Volgende dag weer zonnig.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 7007 Weergaves
-
Laatste bericht door Charon
-
- 3 Reacties