Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wandelingen Signal Mountain Grand Teton
Wandelingen Signal Mountain Grand Teton
In aug. overnachten wij bij de Signal Mountain Lodge. Nu ben ik al een tijdje bezig om uit te zoeken welke wandelingen wij zullen gaan doen in GTNP. Bij de Signal Mountain kan je een wandeling doen van 4 uur. Tevens zag ik dat je met de auto de Signal Mountain Summit Road kan rijden en nu vraag ik mij af of de wandeling dan wel de moeite waard is en dat we beter een andere wandeling kunnen gaan doen in GTNP.
Voordat wij naar onze overnachting gaan lijkt het mij ook leuk om vanuit Jackson eerst 1 van de wandelingen bij Taggart Lake te gaan doen en daarvanuit via Jenny Lake naar Signal Mountain Lodge te rijden.
Kunnen jullie mij adviseren wat we het beste kunnen gaan doen bij Signal Mountain en is het op 1 dag te doen om 's ochtends een wandeling te gaan maken bij Taggart Lake en 's middags bij Signal Mountain of een andere wandeling?
Voordat wij naar onze overnachting gaan lijkt het mij ook leuk om vanuit Jackson eerst 1 van de wandelingen bij Taggart Lake te gaan doen en daarvanuit via Jenny Lake naar Signal Mountain Lodge te rijden.
Kunnen jullie mij adviseren wat we het beste kunnen gaan doen bij Signal Mountain en is het op 1 dag te doen om 's ochtends een wandeling te gaan maken bij Taggart Lake en 's middags bij Signal Mountain of een andere wandeling?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Signal Mountain Grand Teton
Wij hebben geen ervaring met de wandeling maar we hebben vorig jaar wel de weg omhoog gereden. Kijk eens in ons 2015-verslag daarvoor en voor de wandelingen die wij gedaan hebben.
Ik ken de wandeling bij Taggart Lake niet maar die schijnt erg mooi te zijn. Je kunt ook bij Colter Bay mooi wandelen, en natuurlijk bij Jenny Lake.
Marianne
Ik ken de wandeling bij Taggart Lake niet maar die schijnt erg mooi te zijn. Je kunt ook bij Colter Bay mooi wandelen, en natuurlijk bij Jenny Lake.
Marianne
Ik heb nog geen ervaring met de wandelingen in GT, maar ik heb er zelf een aantal geselecteerd voor begin augustus. Ik ga dan voor 2,5 dag naar GT met drie overnachtingen.
Ik de de volgende wandelingen te gaan maken:
Ik de de volgende wandelingen te gaan maken:
- Jenny’s Lake Visitor Center. Van hieruit wandelen naar Hidden Falls om verder te lopen naar Inspiration Point (2.5 ml). And Inspiration point doorlopen de Cascade Canyon in (4.5 ml) en via dezelfde weg weer terug. Vanaf Inspiration Point kan ervoor gekozen worden om met de boot terug te gaan of via String Lake Trailhead terug te lopen naar Jenny’s Lake Visitor Center.
- Hermitage Point Trailhead naar Heron Pond & Swann Lake 8 miles
- Willow Flats Trail vanuit Jackson Lake Lodge
- Phelps Lake trail bij Laurance S. Rockefeller Preserve center
2004 Los Angeles, Grand Canyon, Las Vegas
2013 Oregon en Mnt St Helens
2014 Florida
2016 GT, Yellowstone, Oregon en Washington State
2019 Alaska & Yukon
2013 Oregon en Mnt St Helens
2014 Florida
2016 GT, Yellowstone, Oregon en Washington State
2019 Alaska & Yukon
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hidden Falls is niet bereikbaar deze zomer, zie https://www.nps.gov/grte/getinvolved/jlrp.htm
Wij konden vorig jaar niet naar Hermitage Point, dat was afgesloten toen, maar Swan Lake en Heron Pond zijn ook prachtig.
Marianne
Wij konden vorig jaar niet naar Hermitage Point, dat was afgesloten toen, maar Swan Lake en Heron Pond zijn ook prachtig.
Marianne
Taggert Lake is een erg eenvoudige wandeling. Ik weet het niet meer precies maar trek daar een uur of drie voor uit. Meer dan genoeg tijd dus om ook nog andere dingen te doen.
Phelps Lake is ook mooi (absoluut niet missen vind ik persoonlijk wat overdreven), maar loopt wel door beerrijk gebied, dus pas daar op. Dit is wel een minder bekende wandeling dus het zal veel minder druk zijn. Mocht je de Tagger Lake Trail gaan lopen dan zou ik je aanraden erg vroeg te starten zodat je geen last hebt van de drukte. Overigens kun je de Taggert Trail ook iets uitdagender maken door deze te combineren met de Bradley Lake Trail.
Phelps Lake is ook mooi (absoluut niet missen vind ik persoonlijk wat overdreven), maar loopt wel door beerrijk gebied, dus pas daar op. Dit is wel een minder bekende wandeling dus het zal veel minder druk zijn. Mocht je de Tagger Lake Trail gaan lopen dan zou ik je aanraden erg vroeg te starten zodat je geen last hebt van de drukte. Overigens kun je de Taggert Trail ook iets uitdagender maken door deze te combineren met de Bradley Lake Trail.
Groetjes,
Daniel
Daniel
Re: Wandelingen Signal Mountain Grand Teton
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb jullie reisverslagen gelezen (krijg er dan zoveel zin in en ben heeeeel benieuwd hoe het daar zal zijn en uiteraard ook in Yellowstone want daar verblijven wij 4 nachten) en ik denk dat we er zo wel uit komen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 8786 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-
- 15 Reacties