Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Hans1951: rondreis Noordwest Amerika.
-
Hans1951
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Reis Hans1951: rondreis Noordwest Amerika.
Amerika blijft ons trekken en in september 2016 starten wij met de volgende rondreis. We hebben natuurlijk weer keuzes moeten maken. Suggesties en ervaringen van diegenen die dit lezen zijn natuurlijk altijd welkom. Wij reizen met z'n tweeën en kiezen bewust voor autohuur en leuke slaapplaatsen. Deze boeken wij tijdens de reis pas om mogelijkheden open te houden om de route aan te passen. Eerste twee nachten boeken wij altijd al vanuit Nederland.
Voorlopig heb ik Yellowstone Park overnachting geboekt
De autohuur regelen wij ook vanuit Nederland in combinatie met de vlucht.
Dag 1. Amsterdam naar Salt Lake City en hier twee overnachtingen
Trip Wasatch Mountains
Dag 3. Salt Lake City naar Twin Falls
Dag 4. Twin Falls via High Way 93, Shoshone, Bellevue, Haily, Stanley, Idaho City, Boise.
Dag 5. Boise, Horseshoe Bend, Banks, McCall, Cambridge, Oxbow dam, Baker City.
Dag 6. Baker City (Highway 7), Prairie City, Canyon City, Michell, Redmond.
Dag 7. Redmond naar Portland. (via Warm Spring Indian Reservation)
Dag 9. Portland naar New Port (kust)
Dag 11. New Port naar Astoria (Highway 101)
Dag 12. Astoria, Longview, Seattle
Dag 15. Seattle, Port Angeles
Dag 16. Port Angeles, Aberdeen
Dag 17. Aberdeen, Raymond, Pe Ell, Chealis, Morton, Asford.
Dag 18. Asford, Arlington
Dag 19. Arlington, Darrington, Rockport, Marblemont, Diablo, Mazama, Winthrop
Dag 20. Winthrop, Twisp, Okanogan, Omak, Nespelem, Colee Dam, Creston, Davenport, Spokane,
Coeur D' Alene.
Dag 22. Coeur D' Alene, Santpoint, Thompson Falls, Plains, Perma, Dixon, Arlee, Missoula
Dag 24. Missoula (Highway 93), Darby, Wisdom, Jackson, Dillon.
Dag 25. Dillon, Twin Bridges, Sheridan, Virginia City, Ennis, Cameron, West Yellowstone.
1 nacht West Yellowstone
2 nachten Mammoth Hot Springs
Dag 28. Mammoth Hot Springs, Cody
Dag 29. Cody, via Yellow Stone, door Grand Teton naar Jackson.
Dag 31. Jackson, Alpine, Afton, Montpelier, Garden City, Logan, Salt Lake City.
Dag 33. Salt Lake City naar Amsterdam
Voorlopig heb ik Yellowstone Park overnachting geboekt
De autohuur regelen wij ook vanuit Nederland in combinatie met de vlucht.
Dag 1. Amsterdam naar Salt Lake City en hier twee overnachtingen
Trip Wasatch Mountains
Dag 3. Salt Lake City naar Twin Falls
Dag 4. Twin Falls via High Way 93, Shoshone, Bellevue, Haily, Stanley, Idaho City, Boise.
Dag 5. Boise, Horseshoe Bend, Banks, McCall, Cambridge, Oxbow dam, Baker City.
Dag 6. Baker City (Highway 7), Prairie City, Canyon City, Michell, Redmond.
Dag 7. Redmond naar Portland. (via Warm Spring Indian Reservation)
Dag 9. Portland naar New Port (kust)
Dag 11. New Port naar Astoria (Highway 101)
Dag 12. Astoria, Longview, Seattle
Dag 15. Seattle, Port Angeles
Dag 16. Port Angeles, Aberdeen
Dag 17. Aberdeen, Raymond, Pe Ell, Chealis, Morton, Asford.
Dag 18. Asford, Arlington
Dag 19. Arlington, Darrington, Rockport, Marblemont, Diablo, Mazama, Winthrop
Dag 20. Winthrop, Twisp, Okanogan, Omak, Nespelem, Colee Dam, Creston, Davenport, Spokane,
Coeur D' Alene.
Dag 22. Coeur D' Alene, Santpoint, Thompson Falls, Plains, Perma, Dixon, Arlee, Missoula
Dag 24. Missoula (Highway 93), Darby, Wisdom, Jackson, Dillon.
Dag 25. Dillon, Twin Bridges, Sheridan, Virginia City, Ennis, Cameron, West Yellowstone.
1 nacht West Yellowstone
2 nachten Mammoth Hot Springs
Dag 28. Mammoth Hot Springs, Cody
Dag 29. Cody, via Yellow Stone, door Grand Teton naar Jackson.
Dag 31. Jackson, Alpine, Afton, Montpelier, Garden City, Logan, Salt Lake City.
Dag 33. Salt Lake City naar Amsterdam
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Hans1951: rondreis Noordwest Amerika.
Voor een groot deel kan ik er niet veel van zeggen, maar zou het niet gek zijn om Yellowstone in het begin te doen? Hoewel het natuurlijk moeilijk te voorspellen is hoe het weer zal zijn.
De tijd voor Yellowstone is niet ruim vind ik, en zeker niet met de korte dagen in september.
Is Cody een must? Dat gaat wel af van de tijd in het park. Als er iets vrij is of komt zou ik een overnachting in Old Faithful doen. Twee nachten Mammoth is redelijk veel. Als je het niet erg vindt om vaker te verkassen zou een nacht in Cooke City ook niet gek zijn.
Marianne
De tijd voor Yellowstone is niet ruim vind ik, en zeker niet met de korte dagen in september.
Is Cody een must? Dat gaat wel af van de tijd in het park. Als er iets vrij is of komt zou ik een overnachting in Old Faithful doen. Twee nachten Mammoth is redelijk veel. Als je het niet erg vindt om vaker te verkassen zou een nacht in Cooke City ook niet gek zijn.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 08 feb 2016, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik zou ook niet voor twee nachten van West Yellowstone naar Mammoth Lakes rijden om daarna weer terug naar Cody te rijden.Martin & Marianne schreef:wee nachten Mammoth Lakes is redelijk veel. Als je het niet erg vin om vaker te verkassen zou een nacht in Cooke City ook niet gek zijn.
Je zou in Mitchell kunnen overnachten in http://theoregonhotel.net/ en dan aan het eind van de dag de Painted Hills bezoeken.Hans1951 schreef: Dag 6. Baker City (Highway 7), Prairie City, Canyon City, Michell, Redmond.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
Hans1951
- Amerika-ontdekker
Old Faithful,
Dank voor je reactie en een goede suggestie om in Mitchell te overnachten. In de middag Painted Hills.
Dank voor je reactie en een goede suggestie om in Mitchell te overnachten. In de middag Painted Hills.
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ik was ook even de weg kwijtOld Faithful schreef:Ik zou ook niet voor twee nachten van West Yellowstone naar Mammoth Lakes rijden om daarna weer terug naar Cody te rijden.(Waar het hart vol van is...........)
Oregon Motel: was pas boekbaar vanaf januari voor volgende zomer en toen ik wilde boeken voor juli zat het al vol
Wij zitten nu in Prineville.
Verder mis ik in de route dagen: 8 - 10 - (13-14 Seattle?) - 21 - 23 - (26-27 Mammoth Hot Springs ?) en 30
Yellowstone kan wel met 3 overnachtingen, alleen ligt Mammoth Hot Springs niet zo handig.
Als je Yellowstone aan het begin doet, zal er ook meer vrij zijn want nu kom je er in een periode dat er al veel gesloten is.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
-
Hans1951
- Amerika-ontdekker
Hoi Ingrid,
Allereerst dank voor je reactie.
Dag 7 en 8, 2 nachten in Portland
Dag 9 en 10, 2 nachten New Port
dag 12,13en 14, 3 nachten Seattle
Dag 201 en 21, 2 nachten Spokane
Dag 26 en 27 Mammoth Voorlopig zo ingepland.
Ik heb bewust wat rustdagen ingepland. Ik reis behoorlijk wat km en dan is een beetje rust tussendoor wenselijk. het moet allemaal leuk blijven.
Groet,
Hans1951
Allereerst dank voor je reactie.
Dag 7 en 8, 2 nachten in Portland
Dag 9 en 10, 2 nachten New Port
dag 12,13en 14, 3 nachten Seattle
Dag 201 en 21, 2 nachten Spokane
Dag 26 en 27 Mammoth Voorlopig zo ingepland.
Ik heb bewust wat rustdagen ingepland. Ik reis behoorlijk wat km en dan is een beetje rust tussendoor wenselijk. het moet allemaal leuk blijven.
Groet,
Hans1951
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het gaat vanzelf.Old Faithful schreef:Ik zou ook niet voor twee nachten van West Yellowstone naar Mammoth Lakes rijden om daarna weer terug naar Cody te rijden.Martin & Marianne schreef:wee nachten Mammoth Lakes is redelijk veel. Als je het niet erg vin om vaker te verkassen zou een nacht in Cooke City ook niet gek zijn.(Waar het hart vol van is...........)
![]()
Is aangepast, net als een aantal tikfouten.
Voor het Oregon Motel en voor wat bezienswaardigheden rondom Baker City zie ons 2015-verslag.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 27 Reacties
- 10416 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-