Na alle, naar mijn bekendende, websites af te speuren kom ik ze nergens tegen. Iemand die mij daar verder mee kan helpen?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Grote auto huren (meer dan 7 personen)
-
AmericanNoob
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Grote auto huren (meer dan 7 personen)
Na lange afwezigheid (geboorte kleine) gaan we aanstaande zomer weer naar de USA!
, nu is het zo dat we met een wat grotere groep gaan 8 mensen in totaal, in het verleden was het zo dat ik de autohuur altijd via eautohuur.nl deed, die hadden altijd zo'n grote Ford personenbus in het programma, helaas kom ik die nergens meer tegen, even gebeld met ze en de mevrouw aan de telefoon kon mij vertellen dat deze niet meer in het programma hebben en deze alleen rechtstreeks bij een maatschappij te boeken zijn.
Na alle, naar mijn bekendende, websites af te speuren kom ik ze nergens tegen. Iemand die mij daar verder mee kan helpen?
Re: Grote auto huren (meer dan 7 personen)
Nou.... dit zijn mijn eerste 3 pogingen. Maar wel bij de maatschappijen inderdaad. Wat is daar mis mee? Met name budget heeft nu een heel mooi pre-paid tarief, maar ook National met de kortingscodes?
http://www.budget.com/budgetWeb/html/re ... ental.html
https://www.nationalcar.com/en_US/car-rental/cars.html (onderzijde)
https://www.hertz.com/rentacar/vehicleg ... inivan/4x4
http://www.budget.com/budgetWeb/html/re ... ental.html
https://www.nationalcar.com/en_US/car-rental/cars.html (onderzijde)
https://www.hertz.com/rentacar/vehicleg ... inivan/4x4
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Autoeurope.nl biedt bij Budget.com 12-persoons Ford Ecoline-busjes aan (gezocht op San Francisco - weet niet waar jullie willen ophalen).
Autoeurope met Budget is op dit moment erg voordelig!
-
AmericanNoob
- Amerikafan
Sorry helemaal vergeten te vermelden we willen ophalen in Nashville en terugbrengen in Orlando.
Ga gelijk ff kijken bedankt alvast!
Ga gelijk ff kijken bedankt alvast!
-
AmericanNoob
- Amerikafan
Ik krijg iedere keer de melding dat deze auto niet leverbaar is in de geselecteerde periode en wordt helaas bij iedereen weer teruggeooid naar het vorige menu... Grootste wat ik nu kan kiezen is een normale mini van. 
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het zou te maken kunnen hebben met het ophalen in Nashville en inleveren in Orlando, wellicht zijn ze daar niet zo blij mee met dit soort auto´s. Gewone personenauto´s komen nog wel terug op z´n plek, maar deze zijn niet zo gangbaar.
Waarom waag je er niet eens een telefoontje aan naar AutoEurope of Budget bijvoorbeeld?
Of heb je er al aan gedacht om twee auto´s te huren? Dan is de groep ook wat flexibeler en meestal zijn die toch wat comfortabeler dan zo´n bus.
Waarom waag je er niet eens een telefoontje aan naar AutoEurope of Budget bijvoorbeeld?
Of heb je er al aan gedacht om twee auto´s te huren? Dan is de groep ook wat flexibeler en meestal zijn die toch wat comfortabeler dan zo´n bus.
Misschien wat terzijde:nieuwenoord schreef:Autoeurope.nl biedt bij Budget.com 12-persoons Ford Ecoline-busjes aan (gezocht op San Francisco - weet niet waar jullie willen ophalen).
Let wel op dat je hiervoor een NL (of Spaans?) vrachtwagen rijbewijs moet hebben.
In de USA bij de verhuurders weten ze dit vaak niet omdat ze daar andere categorien kennen.
Een paar jaar geleden is dit door iemand op een ander forum bij de USA highway patrol nagevraagd.
Er kwam toen uit, dat je in de USA een (huur)auto mag besturen, die je in je "home country" ook mag besturen.
Je zou dus evt. onverzekerd rondrijden en dat lijkt me niet aan te bevelen.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is wel een erg goede tip, Knaapje!
-
AmericanNoob
- Amerikafan
Oei, daar had ik niet over nagedacht, denk dat het dan toch 2 auto's worden met een walkie talkie ofzo, op die manier heb je het voordeligst contact met elkaar.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Telefoons van Verizon, 1 x 1,99 per dag en verder gratis onderling bellen. Deden wij mer 3 campers achter elkaar, geeft meer mogelijkheden dan Walkie Talkies.
Toestel rond de 26 dollar.
http://www.verizonwireless.com/prepaid/pay-as-you-go/
Zeker als je twee auto's hebt, ben je ook weleens buiten het bereik van walkie talkies.
Toestel rond de 26 dollar.
http://www.verizonwireless.com/prepaid/pay-as-you-go/
Zeker als je twee auto's hebt, ben je ook weleens buiten het bereik van walkie talkies.
-
AmericanNoob
- Amerikafan
Goeie tip, bedankt, neem aan dat je die prepaid telefoons gewoon kan ophalen bij de eerste Walmart waar we terecht komen?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zijn toen een Verizon-winkel ingegaan, maar Walmart verkoopt ze ook. Gewoon even checken of dat het juiste Pay-as-you-go-plan is en laat je telefoon daar even activeren.
knaapje schreef:Misschien wat terzijde:
Let wel op dat je hiervoor een NL (of Spaans?) vrachtwagen rijbewijs moet hebben.
In de USA bij de verhuurders weten ze dit vaak niet omdat ze daar andere categorien kennen.
Een paar jaar geleden is dit door iemand op een ander forum bij de USA highway patrol nagevraagd.
Er kwam toen uit, dat je in de USA een (huur)auto mag besturen, die je in je "home country" ook mag besturen.
Je zou dus evt. onverzekerd rondrijden en dat lijkt me niet aan te bevelen.
Met en Nederlands B rijbewijs mag je een busje besturen met maximaal 9 personen er in.
En met een Nederlands of Spaans vrachtwagen rijbewijs mag je net zo min meer dan 9 personen mee nemen, vrachtwagen is C rijbewijs en hiervoor is een D rijbewijs nodig.
Andre
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Denk dat het Spaans voor mij bedoeld is? Ik heb inderdaad een Spaans rijbewijs, maar dat is gelijk aan het Nederlandse. En inderdaad: C-rijbewijs is vrachtwagens, met D mag je meer dan 9 personen vervoeren. Maar ik was niet degene die de vraag stelde hoor, ik ga lekker alleen met mijn man op vakantie in een grote SUV.
-
AmericanNoob
- Amerikafan
Dus een busje met max 9 zitplaatsen incl. Bestuurder mag?
Maar een 12 persoonsbus waar je met 8 ingaat mag dan niet?
Maar een 12 persoonsbus waar je met 8 ingaat mag dan niet?
Het eerste antwoord is ja. Daarom heeft een volkswagen bus ook 9 zit plaatsen.
En het antwoord op vraag 2 weet ik ook niet Het antwoord is ook niet te vinden op de site van de overheid ze spreken bij meer dan 9 personen altijd over een D rijbewijs
Andre
En het antwoord op vraag 2 weet ik ook niet Het antwoord is ook niet te vinden op de site van de overheid ze spreken bij meer dan 9 personen altijd over een D rijbewijs
Andre
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 3741 Weergaves
-
Laatste bericht door Jordy1994
-