Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaans Rijbewijs
Amerikaans Rijbewijs
Ik studeer momenteel een jaar (misschien 4 jaar) aan de Grand Valley State University in Allendale, Michigan.
Ik ben nog maar 17 jaar en ik word 18 in november.
Ik ben van plan mijn rijbewijs in Michigan te halen.
Kan ik mijn Amerikaans rijbewijs gebruiken in Nederland zolang mijn Amerikaans visum geldig is?
Ik heb mijn Nederlands rijbewijs nog niet, dus vandaar mijn vraag.
Alvast bedankt!
Groet,
Laker
Ik ben nog maar 17 jaar en ik word 18 in november.
Ik ben van plan mijn rijbewijs in Michigan te halen.
Kan ik mijn Amerikaans rijbewijs gebruiken in Nederland zolang mijn Amerikaans visum geldig is?
Ik heb mijn Nederlands rijbewijs nog niet, dus vandaar mijn vraag.
Alvast bedankt!
Groet,
Laker
- goldenhills
- Amerika-expert
Re: Amerikaans Rijbewijs
Google 'buitenlands rijbewijs', en de eerste de beste link geeft allerlei info... Het hangt van je situatie af.
Waar jij misschien op doelt is de eerste periode na je studie.
Het feit dat je straks nog een visum voor de VS in je paspoort hebt wil natuurlijk niet zeggen dat je dan niet gewoon weer in NL woont. Je visum vervalt gelijk als je je studie beeindigd en je uit de VS vertrekt, ook al is de vervaldatum van de visumsticker in je paspoort veel later.
Waar jij misschien op doelt is de eerste periode na je studie.
Het feit dat je straks nog een visum voor de VS in je paspoort hebt wil natuurlijk niet zeggen dat je dan niet gewoon weer in NL woont. Je visum vervalt gelijk als je je studie beeindigd en je uit de VS vertrekt, ook al is de vervaldatum van de visumsticker in je paspoort veel later.