Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kdeleus stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Kdeleus
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Kdeleus stelt zich voor

Bericht door Kdeleus »

Hoi,

Mezelf even voorstellen..
Ik ben Katrien, getrouwd, mama van 2 prachtige dochters (3 en 5 jaar) en ik ben een immense fan van Amerika.
De westkust hebben wij in 2010 ontdekt op onze huwelijksreis. Geen all-in, 5 sterren hotel maar een routetrip. Geweldige ervaring!
We zijn begonnen in Las Vegas, de lus gemaakt met alle bekende canyons, yosemité, death valley, Los Angeles en geëindigd San Fransisco.

In 2014 zijn wij met de meisjes gaan rondtrekken in Florida. Het was de allereerste verre reis voor de kids en dat is allemaal héél goed verlopen. Ook hier hebben we een routetrip gedaan. We zijn begonnen in Miami en geëindigd in Miami.
De Everglades was het absolute hoogtepunt.

Wij hebben ons hart verloren in de USA.

Onze volgende routetrip staat al vast! :D
In mei gaan we het noord-westen van Amerika bewonderen. Ik ben volop bezig met het maken van een planning/route/bezienswaardigheden. Wij werken niet met reisbureau's, we zoeken alles zelf uit. Dat is op zich al een beetje vakantie :D
Niets zo plezant om daar maanden op voorhand mee bezig te zijn.

Dat is de reden waarom ik me wil registreren op dit forum, ervaringen delen, tips uitwisselen. Ik ben zeer benieuwd naar al jullie Amerika ervaringen.

Groetjes
Katrien
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Kdeleus stelt zich voor

Bericht door Aricon »

Hallo Katrien en welkom op het forum.

Je zult hier weinig mensen vinden die voor 5 sterren, all in naar Amerika op vakantie gaan. De meeste mensen hier maken een rondreis die ze zelf uitgestippeld en geboekt hebben. Het forum kan daar geweldig bij helpen.

Ik hoop dat je voor je aankomende reis een mooi route kunt samenstellen. Ik wens je in ieder geval veel plezier met de voorbereidingen.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Welkom Katrien,

En veel plezier met het plannen van jullie volgende reis.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Hou alvast in de gaten dat in het in het memorial day weekend (volgens mij 30 mei) in de parken erg druk zal zijn.
Kdeleus
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Kdeleus »

Bedankt voor jullie reactie!
Het forum is nog een beetje zoeken maar ik kom er wel. :-)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer