Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
overnachting kingman
overnachting kingman
Vanaf Palm Springs rijden we door naar Kingman waar we ong rond 12.00 uur aankomen en we overnachten. De volgende dag hebben we 1 volle dag en de dag er op rijden we naar de Grand Canyon.
Hebben jullie tips welke plaatsjes aan de route 66 we kunnen bekijken? Oatman en Cool Springs lijkt me heel erg leuk te bezoeken, maar dan moeten we weer een stukje terug rijden. Zijn er nog andere plaatsjes die we kunnen bezoeken?
Hebben jullie tips welke plaatsjes aan de route 66 we kunnen bekijken? Oatman en Cool Springs lijkt me heel erg leuk te bezoeken, maar dan moeten we weer een stukje terug rijden. Zijn er nog andere plaatsjes die we kunnen bezoeken?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: overnachting kingman
Ik zou direct die omweg nemen? Je wilt toch niet om 12u al in Kingman aankomen. Dat is meer gewoon een tussenstop/overnachtingsplaats. Palm Springs - Joshua tree - Amboy - Essex - Needles - Topock - Oatman - Kingman.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: overnachting kingman
Ik zou het inderdaad zo plannen dat je pas aan het eind van de middag in Kingman bent. Ik begrijp niet helemaal wat je zegt over die volle dag de dag erna. Je hebt toch geen twee nachten Kingman?
Waar is je volgende overnachting?
Marianne
Waar is je volgende overnachting?
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1054 Weergaves