Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Daar zijn we dan in San Francisco!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Daar zijn we dan in San Francisco!
Wat een stad dit! Vandaag dus Alcatraz gezien en geprobeerd naar Muir Woods te gaan, maar dat was veel te druk. Ik probeer trouw een blog bij te houden: http://noordcalifornie.blogspot.com
Alcatraz is werkelijk heel erg de moeite waard en de audio tour vonden wij allemaal, inclusief de 12 en 14 jarigen, zeer interessant. Alleen Saskia van 8 vond hem eng.
Alcatraz is werkelijk heel erg de moeite waard en de audio tour vonden wij allemaal, inclusief de 12 en 14 jarigen, zeer interessant. Alleen Saskia van 8 vond hem eng.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Het is je geraje
. En wat is het hier anders, ik sta er altijd weer versteld van!
-
Anita
Hoi Petra!
Ik wil ALLES van je horen over SF!!!!
Wij gaan op 13 oktober weg en blijven dan t/m 16 oktober in SF en aan het einde van de rondreis zijn we er nog een nachtje, dus alle tips zijn welkom! We gaan in elk geval naar Alcatraz en hebben nog een hoop leuke plannen, maar al je tips wil ik horen :doublethumb: !!!
Ik mail je binnenkort nog wel!
Anita
Ik wil ALLES van je horen over SF!!!!
Wij gaan op 13 oktober weg en blijven dan t/m 16 oktober in SF en aan het einde van de rondreis zijn we er nog een nachtje, dus alle tips zijn welkom! We gaan in elk geval naar Alcatraz en hebben nog een hoop leuke plannen, maar al je tips wil ik horen :doublethumb: !!!
Ik mail je binnenkort nog wel!
Anita
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Daar zijn we dan in San Francisco!
Hoi Petra,Petra/VS schreef:Wat een stad dit! Vandaag dus Alcatraz gezien en geprobeerd naar Muir Woods te gaan, maar dat was veel te druk. Ik probeer trouw een blog bij te houden: http://noordcalifornie.blogspot.com
Leuk om je verhalen te lezen! Wij zijn 2 jaar geleden ook in SF geweest, en heel veel dingen zijn herkenbaar! Zelfs de oorbellen..... ook ik heb 2 jaar geleden een paar oorbellen gekocht van Mason. Leuk zijn ze, hè? Ik krijg er hier altijd veel reacties op.
Nog veel plezier!
Jacqueline
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ja, leuk zijn die oorbellen, he? Echt een aanrader voor de dames hier op het forum.
Rick had al jaren geleden "wraps" daarvandaan meegenomen en ik wilde al heel lang zelf eens gaan kijken.
Alleen hadden we een heel opdringerig Russisch meisje, dat ons hielp, dus ik wil eigenlijk wel terug en dan proberen op mijn gemak rond te kijken, want dat lukte helemaal niet!
Rick had al jaren geleden "wraps" daarvandaan meegenomen en ik wilde al heel lang zelf eens gaan kijken.
Alleen hadden we een heel opdringerig Russisch meisje, dat ons hielp, dus ik wil eigenlijk wel terug en dan proberen op mijn gemak rond te kijken, want dat lukte helemaal niet!
-
anice van den Boer
- Amerikafan
Hoi Petra,
wij al 2 keer in San Francisco geweest en ik vind het een geweldige stad, en ook dit jaar sluiten wij er onze vakantie af.
Wij verblijven van 1 tot en met 3 september in de Travelodge op Fisherman's Warf, lekker dicht bij de vele bezienswaardigheden. Ook hebben wij kaartjes voor Alcatraz, en wij willen graag op de pier bij Studio 39 een film laten maken met special effects waar bij je op een vliegend tapijt door San Francisco vliegt (leuke herinnering), een bezoek brengen aan de aquarium of the bay,china town en de typische Frisco-dingen. En wij willen proberen om bij de Stinking Rose te gaan eten, een knoflookrestaurant, misschien als wij er s'middags lunchen en wij daarna vrije doorgang overal :flame: .
Het is erg leuk om je belevenissen te lezen,
groetjes Frank,Anice,Rico en Elena (nog 6 weekjes aftellen, wij blijven het beste hopen)
p.s. hopelijk heeft je zoon meer geluk met het planten van de Redwood, wij hebben vorig jaar een stekje meegenomen, maar die heeft het niet overleefd!!!
wij al 2 keer in San Francisco geweest en ik vind het een geweldige stad, en ook dit jaar sluiten wij er onze vakantie af.
Het is erg leuk om je belevenissen te lezen,
groetjes Frank,Anice,Rico en Elena (nog 6 weekjes aftellen, wij blijven het beste hopen)
p.s. hopelijk heeft je zoon meer geluk met het planten van de Redwood, wij hebben vorig jaar een stekje meegenomen, maar die heeft het niet overleefd!!!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hoi Anice,
Rick zou ook dolgraag bij de Stinking Rose gaan eten, maar van zoveel knoflook word ik niet lekker en ik denk niet dat de kinderen iets op het menu lekker vinden.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaring!
Rick zou ook dolgraag bij de Stinking Rose gaan eten, maar van zoveel knoflook word ik niet lekker en ik denk niet dat de kinderen iets op het menu lekker vinden.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaring!
-
Anita
Hoi Anice,anice van den Boer schreef: Wij verblijven van 1 tot en met 3 september in de Travelodge op Fisherman's Warf, lekker dicht bij de vele bezienswaardigheden. Ook hebben wij kaartjes voor Alcatraz, en wij willen graag op de pier bij Studio 39 een film laten maken met special effects waar bij je op een vliegend tapijt door San Francisco vliegt (leuke herinnering), een bezoek brengen aan de aquarium of the bay,china town en de typische Frisco-dingen. En wij willen proberen om bij de Stinking Rose te gaan eten
wij vertrekken op 13 oktober naar San Francisco en gaan van daaruit ook rondreizen. We zijn dus op 13 t/m 16 oktober in SF en gaan dan aan de rondreis beginnen. Op 5 november komen we daar weer terug voor 1 nachtje. We hebben nu al (!) de Stinking Rose gereserveerd. Het lijkt ons erg leuk. Het is nog niet zo lang geleden ook bij Yorin Travel geweest. Erg lachen, maar ook erg lekker! Hopelijk lust ons dochtertje (4 jaar) ook iets van het menu!
Waar ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar ben, is die film waar je het over hebt. Wat is dat voor iets? Klinkt op zich al erg leuk! Wij slapen ook op Fisherman's Wharf (Holiday Inn F.W.). We hebben er zo'n zin in, maar het duurt voor ons nog zo lang!
Groetjes,
Anita
-
CaroLine
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Hallo Anice,Waar ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar ben, is die film waar je het over hebt. Wat is dat voor iets? Klinkt op zich al erg leuk! Wij slapen ook op Fisherman's Wharf (Holiday Inn F.W.). We hebben er zo'n zin in, maar het duurt voor ons nog zo lang!
Groetjes,
Anita
Ook ik ben erg benieuwd naar de film want het klinkt inderdaad heel leuk.
Hallo Anita,
Wij hebben ook een kamer in het Holiday Inn Fisherman's Warf geboekt. Wij verblijven daar 18, 19 en 20 augustus.
groetjes,
Carola
-
anice van den Boer
- Amerikafan
hoi Anita en Carola,
de film die ik bedoel is dat je op een tapijt zit en dat er dan achter je een film van de bezienswaardigheden van San Francisco te zien zijn, zodat het lijkt of je dus op een vliegend tapijt door Frisco vliegt
. zie ook de site van pier 39 entertainment http://www.pier39.com
groetjes Anice
de film die ik bedoel is dat je op een tapijt zit en dat er dan achter je een film van de bezienswaardigheden van San Francisco te zien zijn, zodat het lijkt of je dus op een vliegend tapijt door Frisco vliegt
groetjes Anice
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hoi Carola,FCRMteB schreef:Hallo Petra,Ja, leuk zijn die oorbellen, he? Echt een aanrader voor de dames hier op het forum.
Ik heb even op de internetsite gekeken en vind de oorbellen schitterend.
Ik zou graag willen weten waar het winkeltje in San Francisco ligt.
groetjes,
Carola
Het winkeltje ligt in het winkelcentrum op Pier 39. Het is boven, aan de rechterkant als je naar het water kijkt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht