Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
autoradio in huurauto
autoradio in huurauto
Wij hebben een huurauto via Avis, hebben jullie een idee wat er waarschijnlijk inzit qua autoradio, moet ik dan denken aan een gewone cd speler? of een luxe cd/mp3 speler, of een ouderwetse cassete/radio combinatie???
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Cassette-bandjes zul je niet zo snel meer tegenkomen. CD-speler is eigenlijk wel standaard. Sommige hebben ook MP3 mogelijkheid.
XM Radio wil ook nog wel eens voorkomen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
De laatste 3 auto's die ik gehuurd heb (1x Dollar: Dodge Durango, 2x Hertz: Ford Mustang) hadden allemaal MP3 mogelijkheid. Het kan dus geen kwaad om een cd vol met MP3's mee te nemen. Wie weet werkt het in de autoradio.Njit schreef:Cassette-bandjes zul je niet zo snel meer tegenkomen. CD-speler is eigenlijk wel standaard. Sommige hebben ook MP3 mogelijkheid.
@ Njit: XM Radio, bedoel je daar Satellite Radio mee? Marjan en Jan hadden afgelopen zomer de laatste dagen in Las Vegas een PT Cruiser gehuurd en daar zat Satellite Radio in. Je hebt dan overal ontvangst! Heel erg mooi.
Roland
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Mijn idee. Ik vind het geweldig om onderweg naar de Amerikaanse zenders te luisteren. Mp3tjes en cd's kun je thuis ook beluisteren. Wel neem ik altijd een stuk of wat mee en ik koop ook meestal wat voor reserve als we ergens geen radio-ontvangst hebben.Aïda schreef: Of je luistert gewoon naar de radio. Hele leuke stations hebben ze daar hoor!
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Kijk even op de site van avis.
Hier zul je een beschrijving vinden van de verschillende types wagens en welk type radio er aanwezig is.
http://www.avis.com/AvisWeb/rentalsuppo ... RY_CODE=US
Makki
Hier zul je een beschrijving vinden van de verschillende types wagens en welk type radio er aanwezig is.
http://www.avis.com/AvisWeb/rentalsuppo ... RY_CODE=US
Makki
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
De satellite Radio was een toevalstreffer, maar wel echt super! Altijd ontvangst en geen enkele storing en heel veel extra (speciale) zenders. Helemaal geweldig. Wij hadden de auto van Hertz.Coyote schreef: bedoel je daar Satellite Radio mee? Marjan en Jan hadden afgelopen zomer de laatste dagen in Las Vegas een PT Cruiser gehuurd en daar zat Satellite Radio in. Je hebt dan overal ontvangst! Heel erg mooi.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Ik zit nog te wachten op de eerste auto 's die uitgerust zijn met een I-Pod ingang.
In europa zijn ze er al wel maar ik weet niet hoever de amerikaanse wagens er mee uitgerust gaan worden.
De amerikaanse auto's zitten vaak toch al vol met snufjes dus dan zou ik dit graag op mijn verlanglijstje hebben.
Groetjes Erika
In europa zijn ze er al wel maar ik weet niet hoever de amerikaanse wagens er mee uitgerust gaan worden.
De amerikaanse auto's zitten vaak toch al vol met snufjes dus dan zou ik dit graag op mijn verlanglijstje hebben.
Groetjes Erika
- Bushmaster
- Amerika-expert
Koop een itrip, werkt perfectIk zit nog te wachten op de eerste auto 's die uitgerust zijn met een I-Pod ingang.
http://www.amazon.com/gp/product/B0000A ... e&n=172282
- Peterken
- Amerika-newbie
- Contacteer:
Bij wallmart hebben ze een charger . connector voor de Ipod.
Met dit toestel kan de ipod opgeladen blijven en kunnen we de muziek ook nog via de radio beluisteren.
Prijs 25$ = 19€
De link: http://www.walmart.com/catalog/product. ... id=4694330
De productnaam: Scosche IPTRNSX Wireless FM Transmitter
:rockon:
Met dit toestel kan de ipod opgeladen blijven en kunnen we de muziek ook nog via de radio beluisteren.
Prijs 25$ = 19€
De link: http://www.walmart.com/catalog/product. ... id=4694330
De productnaam: Scosche IPTRNSX Wireless FM Transmitter
:rockon:
De wereld is een boek. Wie niet reist, leest enkel één bladzijde. (Augustinus)
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Vorig jaar hadden wij om de een af andere duistere reden geen cd-speler in de auto. Terwijl het wel in de boeking stond. Toch balen, omdat wij in die 4 weken regelmatig in een gebied waren zonder fatsoenlijke radio ontvangst. Bij thuiskomst was een briefje naar de reisorganisatie voldoende om een kleine vergoeding te krijgen.
-
- Amerika-expert
XM satelliet radio is aan te bevelen. Mijn ervaring met een aantal autoreizen in Minnesota en omliggende staten is dat je veel praters, zeer plaatselijk sportnieuws en christelijke predikanten binnen krijgt.
Wat de iPod betreft: een rechtstreeks draadje naar de radio is zeker aan te bevelen. We hebben een "zendertje" voor een verbinding met de radio, maar het blijkt dat in de Honda Civic van mijn vrouw de antenne van de radio tegenwoordig mooi verwerkt is in de achterruit. Je ziet die antenne dus niet, maar je moet een draad door de auto spannen om het geluid van de iPod in de radio te krijgen. Lukt niet altijd even best.
Wat de iPod betreft: een rechtstreeks draadje naar de radio is zeker aan te bevelen. We hebben een "zendertje" voor een verbinding met de radio, maar het blijkt dat in de Honda Civic van mijn vrouw de antenne van de radio tegenwoordig mooi verwerkt is in de achterruit. Je ziet die antenne dus niet, maar je moet een draad door de auto spannen om het geluid van de iPod in de radio te krijgen. Lukt niet altijd even best.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 723 Weergaves
-
Laatste bericht door wouterjanS
-