Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wie heeft tips om 4 dagen tussen SLC en RMNP te vullen
-
Hilbillie
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wie heeft tips om 4 dagen tussen SLC en RMNP te vullen
Dag Amerikakenners,
In onze route heb ik twijfels over 4 dagen/nachten in onze camperroute. Na via South Dakota, Yellowstone, Grand Teton, Craters of the Moon in Salt Lake Vity te zijn aangekomen, mogen we ons nog 4 dagen verpozen voordat we afsluiten met nog 3 nachten in RMNP.
We hadden het volgende beacht, maar hebben nu toch twijfels:
stops/overnachtingen:
Van Salt Lake City naar.
Dinosaur/Vernal
Black Canyon of the Gunnison
Great Sand Dunes,
Garden of The Gods..
En dan door naar Grand Lake en via de Trail Ridge Road naar Estes Park.
Dit lijkt me eigenlijk te vol en te veel reizen. Vandaar mijn vraag? Wie heeft suggesties?
Alvast bedankt voor de reactie
Marianne
In onze route heb ik twijfels over 4 dagen/nachten in onze camperroute. Na via South Dakota, Yellowstone, Grand Teton, Craters of the Moon in Salt Lake Vity te zijn aangekomen, mogen we ons nog 4 dagen verpozen voordat we afsluiten met nog 3 nachten in RMNP.
We hadden het volgende beacht, maar hebben nu toch twijfels:
stops/overnachtingen:
Van Salt Lake City naar.
Dinosaur/Vernal
Black Canyon of the Gunnison
Great Sand Dunes,
Garden of The Gods..
En dan door naar Grand Lake en via de Trail Ridge Road naar Estes Park.
Dit lijkt me eigenlijk te vol en te veel reizen. Vandaar mijn vraag? Wie heeft suggesties?
Alvast bedankt voor de reactie
Marianne
Re: Wie heeft tips om 4 dagen tussen SLC en RMNP te vullen
Naar de Great Sand Dunes lijkt me voor 4 dagen wel iets te ver naar het zuiden en daardoor een erg druk programma.
Je zou ook vanaf Dinosaur naar Grand Junction kunnen rijden (Colorado NM) en dan op die hoogte richting Grand Lake eventueel met bijvoorbeeld een detour via Aspen (Maroon Bells).
Of, ik weet niet of je al eens in Moab bent geweest, vanuit Salt Lake City naar Moab rijden, daar een aantal nachten blijven en dan via Grand Junction naar RMNP rijden.
Je zou ook vanaf Dinosaur naar Grand Junction kunnen rijden (Colorado NM) en dan op die hoogte richting Grand Lake eventueel met bijvoorbeeld een detour via Aspen (Maroon Bells).
Of, ik weet niet of je al eens in Moab bent geweest, vanuit Salt Lake City naar Moab rijden, daar een aantal nachten blijven en dan via Grand Junction naar RMNP rijden.
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Wie heeft tips om 4 dagen tussen SLC en RMNP te vullen
Qua afstanden kun je Great Sand Dunes nog wel meenemen, maar het wordt wel wat vol.
1 Salt Lake City - Grand Junction
2 Grand Junction - Montrose (Colorado NM, Black Canyon of the Gunisson)
3 Montrose - GSDNP
4 GSDNP - RMNP
Zonder Great Sand Dunes kun je een stop maken bij Vernal/Dinosaur, en dan van Montrose naar RMNP rijden.
Misschien heb je iets aan ons 2013-verslag voor Great Sand dunes, Black Canyon en Colorado NM.
Marianne
1 Salt Lake City - Grand Junction
2 Grand Junction - Montrose (Colorado NM, Black Canyon of the Gunisson)
3 Montrose - GSDNP
4 GSDNP - RMNP
Zonder Great Sand Dunes kun je een stop maken bij Vernal/Dinosaur, en dan van Montrose naar RMNP rijden.
Misschien heb je iets aan ons 2013-verslag voor Great Sand dunes, Black Canyon en Colorado NM.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1148 Weergaves
-
Laatste bericht door d_vdploeg
-