Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
wie heeft ervaring met Apollo RV in Denver?
-
Hilbillie
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
wie heeft ervaring met Apollo RV in Denver?
Hi,
Eind juni start onze camperreis in Denver. Ik ben benieuwd naar redelijk recente ervaringen met verhuurder Apollo in Denver.
Omdat we pas om 12.00 de camper kunnen halen ben ik benieuwd naar de tijd die dat ophalen gaat kosten.
Van Cruis America weet ik dat het echt noodzakelijk is om de hele camper te controleren op gebreken, hoe is dat bij Apollo?
Ik hoor ook geruchten dat er geen waterafvoerslang bij zou zitten?
Als iemand ook nog tips heeft voor vervoer naar de verhuurder. GRAAG!
Nu maar hopen dat ik allemaal positieve reacties krijg. Dank alvast!
Groetjes Marianne
Eind juni start onze camperreis in Denver. Ik ben benieuwd naar redelijk recente ervaringen met verhuurder Apollo in Denver.
Omdat we pas om 12.00 de camper kunnen halen ben ik benieuwd naar de tijd die dat ophalen gaat kosten.
Van Cruis America weet ik dat het echt noodzakelijk is om de hele camper te controleren op gebreken, hoe is dat bij Apollo?
Ik hoor ook geruchten dat er geen waterafvoerslang bij zou zitten?
Als iemand ook nog tips heeft voor vervoer naar de verhuurder. GRAAG!
Nu maar hopen dat ik allemaal positieve reacties krijg. Dank alvast!
Groetjes Marianne
Re: wie heeft ervaring met Apollo RV in Denver?
Het is wel niet echt meer recent, maar onze ervaring uit 2010 is positief. Wij haalden op in SF en leverden in in LA. Tussendoor hadden we een kleine lekkage, die bij de vestiging in Las Vegas zonder problemen opgelost werd.
Mijn ervaring en de vele reisverslagen die ik heb doorgeplozen, leren me dat je de camper altijd goed moet nalopen. Soms mist er iets of werkt iets niet optimaal en dat kan dan meteen verholpen worden. Je kan thuis alvast de video's van Apollo kijken; dan hoef je dit niet ter plekke te doen. Toch ben je nog wel even zoet voor je daadwerkelijk op pad kunt, ik zou zeker op anderhalf uur rekenen en geen lang stuk plannen. Op de eerste dag doe je ook nog je boodschappen en, geloof me, daar gaat ook zo een dik uur in zitten. Beter een camping dichtbij zoeken en op je gemak alles inrichten. Grote kans dat je de volgende ochtend nog voor de haan wakker bent, dus kan je beter dan een flink eind rijden.
Wij zijn onze zwartwaterslang onderweg 'verloren' (of is ie nou tóch gepikt...) en deze werd zonder extra kosten vervangen. We zijn tussendoor nog wel een keer wezen dumpen met een leenslang.
Mijn ervaring en de vele reisverslagen die ik heb doorgeplozen, leren me dat je de camper altijd goed moet nalopen. Soms mist er iets of werkt iets niet optimaal en dat kan dan meteen verholpen worden. Je kan thuis alvast de video's van Apollo kijken; dan hoef je dit niet ter plekke te doen. Toch ben je nog wel even zoet voor je daadwerkelijk op pad kunt, ik zou zeker op anderhalf uur rekenen en geen lang stuk plannen. Op de eerste dag doe je ook nog je boodschappen en, geloof me, daar gaat ook zo een dik uur in zitten. Beter een camping dichtbij zoeken en op je gemak alles inrichten. Grote kans dat je de volgende ochtend nog voor de haan wakker bent, dus kan je beter dan een flink eind rijden.
Wij zijn onze zwartwaterslang onderweg 'verloren' (of is ie nou tóch gepikt...) en deze werd zonder extra kosten vervangen. We zijn tussendoor nog wel een keer wezen dumpen met een leenslang.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: wie heeft ervaring met Apollo RV in Denver?
Kijk vooral goed naar eventuele steenslag op je voorruit en ook andere ruiten. Ik weet niet waar Apollo zit, maar wij zijn wel met de taxi naar de camperverhuurder gegaan. Misschien mag je dan ook wel eerder komen!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 8299 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 22 Reacties