Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dollar autoverhuur in San Diego

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
arnovdb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Dollar autoverhuur in San Diego

Bericht door arnovdb »

Ik heb een klein probleempje. Heb auto gehuurd bij Dollar en ga deze inleveren bij San Diego Airport.
Echter Dollar gaat pas open om 4.30 uur AM. Mijn US Airways vlucht van SD naar Phildelphia gaat echter al om 6.25 uur AM.
Lijkt mij te krap tijd. Iemand advies?
Big_Mo
Amerika-expert

Re: Dollar autoverhuur in San Diego

Bericht door Big_Mo »

Dit geeft je ongeveer anderhalf uur incheck tijd. Zou theoretisch voldoende zijn voor je vlucht. Maar even qua auto inleveren. Soms hebben ze van die punten waar je gewoon vroeg je auto kunt afleveren en je moet alleen de sleutels in de auto achterlaten. Als ik jou was zou ik Dollar even contacteren en vragen of dit een mogelijkheid is.
bigbag
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door bigbag »

Doe dat meestal de dag voordien. Meeste airport hotels hebben shuttle
Afbeelding
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

De meeste autoverhuurders die niet 24/7 open zijn, hebben een keybox. Zeker op de luchthavens.
Ik heb dit afgelopen jaar in Albuquerque gehad. Door een flinke schemawijziging van Delta vertrok ik daar om 6:00u terwijl de autoverhuur pas om 05:00u open gaan.
Heb toen gemaild met Alamo (het algemene mailadres) en kreeg bevestigd dat je altijd kan inleveren en de sleutels in een brievenbus kan gooien. De shuttlebus van het rental center naar de luchthaven (in ABQ) rijdt wel 24/dag.

Dus grote kans dat het goed gaat, maar mail even met Dollar voor de bevestiging. Ook voor het shuttlebusje.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
GO66
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 150

Bericht door GO66 »

Dollar in San Diego is een kleine vestiging, op een paar minuten van de terminal. Misschien de dag tevoren even langs of bellen, dan houden ze wel rekening met je.
Het vliegveld zelf is ook klein en gemakkelijk om in te checken en door beveiliging te gaan.
Tijd zat dus.

Als je hotel in de buurt van vliegveld hebt met shuttle kun je ook de dag vooraf de auto inleveren. Geeft je misschien iets meer rust.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer