Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Maswik Lodge North of South?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Lot11
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Maswik Lodge North of South?

Bericht door Lot11 »

We hebben momenteel een kamer geboekt in Maswik Lodge North aan 196 dollar.

Ik zie nu dat er nog kamers vrij zijn in Maswik Lodge South aan 102 dollar.

Vanwaar het grote prijsverschil? Wat is het verschil tussen North & South? ? Is dit enkel dat er bij de North kamer airco en een frigo aanwezig is of zijn er nog belangrijke verschillen?

En zou airco nodig zijn als we daar overnachten op 1 juni?
Lot11
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Maswik Lodge North of South?

Bericht door Lot11 »

meer specifiek gaat het over het verschil tussen een kamer standard 2 queen north of standard 2 queen south
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

In 2011 heb ik overnacht in Maswik Lodge South, zie mijn reisverslag. Vond ik prima. Het was koud toen, dus de airco heb ik niet gemist, maar dat lijkt me in juni ook geen probleem.
De kamer is basic, maar het is alleen maar om te slapen natuurlijk. De North kamers ken ik niet.
Als het goed is kun je op http://www.grandcanyonlodges.com ook wel meer informatie over de kamers krijgen (op de foto klikken).

Marianne
DirkF
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door DirkF »

Ik verbleef in 2009, 2011 en 2013 in Maswik South en nu voor 2015 heb ik weer geboekt in Maswik South, al deze boekingen waren in september. Ik heb warme dagen meegemaakt maar 's avonds koelt het behoorlijk af en ze hebben wel een Fan. Voor twee nachtjes kon ik wel zonder airco, zeker gezien het enorme prijs verschil en Ik heb de airco tot nog toe niet gemist. Er is trouwens wel een fridge aanwezig in Maswik South.

MvG,

DirkF
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Wij verbleven half juli in Maswik lodge south. Wij hadden dezelfde twijfels over de airco, maar vanwege het prijsverschil toch deze geboekt. Op het moment dat wij er waren was het echt heel warm (warmer dan normaal zei de receptioniste), en toen we onze kamer inkwamen was deze ook erg heet. Toch was het met de ventilator die er stond prima te doen, en hebben we er 's nachts niet van wakker gelegen. Ik zou dus gewoon voor Maswik South gaan als ik jou was.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer