Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Camper verhuur Vancouver
-
JensCourtens
- Amerika-ontdekker
Camper verhuur Vancouver
Hallo!
Ik en mijn vriendin zijn geobsedeerd door orka's en hebben besloten om van 5 september tot 19 september een rondreis te doen in Vancouver Island om de orka's daar in het wild te gaan spotten.
Wij zouden hiervoor een camper willen huren om toch wel vele plaatsen op het eiland te kunnen bezoeken.
Mijn vraag is waar je het best online campers kan huren?
En huren we die dan best omgeving vliegveld of doe je dit dan best op het eiland (bv. in Victoria?)
Alle tips en informatie is welkom!
Alvast bedankt voor jullie tijd!
Jens Courtens
Ik en mijn vriendin zijn geobsedeerd door orka's en hebben besloten om van 5 september tot 19 september een rondreis te doen in Vancouver Island om de orka's daar in het wild te gaan spotten.
Wij zouden hiervoor een camper willen huren om toch wel vele plaatsen op het eiland te kunnen bezoeken.
Mijn vraag is waar je het best online campers kan huren?
En huren we die dan best omgeving vliegveld of doe je dit dan best op het eiland (bv. in Victoria?)
Alle tips en informatie is welkom!
Alvast bedankt voor jullie tijd!
Jens Courtens
Re: Camper verhuur Vancouver
Ik weet niet hoe het nu zit, maar ik heb altijd begrepen, dat "los ' boeken van een camper duurder is als vlucht/camper combinatie.
Als je op internet zoekt met de kreet: camper Vancouver huren rollen er heel veel opties uit.
Als je op internet zoekt met de kreet: camper Vancouver huren rollen er heel veel opties uit.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Re: Camper verhuur Vancouver
Wij hebben een paar keer via WRC-reizen vluchten en camper geboekt. Dit waren altijd pakketten camperhuur en vlucht. Meestal hebben ze in september ook wel zulke aanbiedingen. Campers kwamen altijd van Fraserway in Vancouver en die bevielen ons prima.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1912 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 3 Reacties