Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Trail Crystal Mill

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Robbie&Irene
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Trail Crystal Mill

Bericht door Robbie&Irene »

Wie heeft er ervaring met met het zelf wandelen naar Crystal Mill in de staat Colorado? Ik zag dat er jeeptours worden aangeboden, maar dat trekt ons niet. Liever parkeren we ergens de auto bij of iets voorbij Beaver Lake en dan wandelend naar de Crystal Mill. We zijn geoefende wandelaars dus het lijkt ons goed te doen qua afstand.
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Trail Crystal Mill

Bericht door Felicitas »

Wij hebben afgelopen zomer deze wandeling gedaan vanaf de Beaver Lake Lodge. Hier het verslag van deze hike. Heen en terug is in totaal 20 km over de weg die ook door jeeps wordt gebruikt. De hoogte varieert van 2400 tot 2700 meter. Wij hadden goed, droog weer. Maar ik kan me voorstellen dat er vroeger in het jaar misschien nog sneeuw ligt. Dan wordt wandelen op de hellingen wel lastig.
Robbie&Irene
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Robbie&Irene »

Bedankt voor je antwoord Felicitas! Leuk om jullie verslagen te lezen. Las zo ook dat je vanaf jullie lodge zijn gaan wandelen, maar weten jullie ook of je voorbij of nabij Beaver lake je auto kan parkeren? Scheelt weer wat kilometers. We zijn er 25 mei (helaas precies memorial day) dus we zullen wel vroeg op pad gaan. Hopelijk is er dan op de lagere gedeeltes geen sneeuw meer!
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Bij Beaver Lake heb ik die middag een aantal auto's geparkeerd gezien, dus daar zal het wel lukken.

Volgens de vrouw van de lodge konden er ook vier auto's staan op de top van Daniels Hill. Dit is ongeveer 3 kilometer voorbij Beaver Lake. Een deel van deze weg is een hobbelige smalle dirt road. Wij durfden dat niet aan met onze huurauto (midsize SUV).

Na de top van Daniels Hill is het absoluut onmogelijk om verder te gaan in een gewone auto of zelfs een SUV.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer