Ik ben Goran. Ik wil graag studeren in Amerika, maar weet niet precies hoe. Ik heb ook al zitten denken aan High School, maar ik zit toch liever dan 1 jaar daar op school. Ik zit nu in 2 HAVO, maar het leek me handig om alvast wat informatie bij elkaar te halen. Studeren in Amerika dus. Het hoeft niet een van de grootste te zijn. Ik wil daar gewoon naar school, omdat ik dat heel erg graag wil. Ik ben nu al 3 keer in Amerika geweest en elke keer als ik er weer kom raak ik helemaal betovert. Tips? Ik heb gehoord dat het tussen de 30 en 40 duizend dollar per jaar kost.
Goran
Laatst gewijzigd door GoranAmerika op 03 jan 2015, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
mtl schreef:Heb je al met je huidige school gepraat? Ook op google kan je veel info halen.
Nee nog niet met de school gepraat, waarom zou dat handig zijn? Gwn als vraag... En uit de informatie op google kan ik ook niet echt iets uit halen. Daarom zit ik op dit forum.
Hi Goran, de vraag wordt hier met enige regelmaat gesteld.
Meestal in het sub forum 'tijdelijk verblijf'.
Zoek op de termen 'high school', 'uitwisseling', 'gastgezin', en 'college' op dit forum.
Zet deze termen ieder op zijn beurt en in combinaties in bovenste search box rechts bovenaan op de pagina.
Je zult een groot aantal onderwerpen als resultaat krijgen.
De meest voor de hand liggende optie voor jou lijkt me een jaar high school als uitwisselings-scholier. Dat is ook de voordeligste optie (dacht ik).
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.