Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Emigratie blogs
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Emigratie blogs
Onlangs zag ik ( deze week eigenlijk ) op facebook een bericht komen van mensen die naar de USA zijn verhuisd en vind dit zo boeiend te lezen dat ik graag nog wat blogs van die soort had gelezen .
Deze blog http://www.bartenevy.blogspot.be/
Kan je ook iemand die zo een blog heeft van op de forum hier ( of van elders is ook goed )
Wist niet onmiddelijk waar te posten dus plaatste ik dit maar hier
Deze blog http://www.bartenevy.blogspot.be/
Kan je ook iemand die zo een blog heeft van op de forum hier ( of van elders is ook goed )
Wist niet onmiddelijk waar te posten dus plaatste ik dit maar hier
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Emigratie blogs
Het valt me nu pas op dat de lijst die we hier aangemaakt hebben bij TIJDELIJKE visa staat... terwijl het eigenlijk toch bij Emigratie moet staan. 
Maar hier kan je nog van die blogs vinden:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=13&t=5806
En ik zie dat Bart en Evy (Dude op dit forum) nog niet toegevoegd zijn!

Maar hier kan je nog van die blogs vinden:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=13&t=5806
En ik zie dat Bart en Evy (Dude op dit forum) nog niet toegevoegd zijn!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Dat zijn wij inderdaad !
Elke het klopt inderdaad dat het beter in emigratie staat dan in tijdelijke. Ik zal het verplaatsen en onzelf toevoegen. (Ik dacht thans dat ik dat al gedaan had ?
)

Elke het klopt inderdaad dat het beter in emigratie staat dan in tijdelijke. Ik zal het verplaatsen en onzelf toevoegen. (Ik dacht thans dat ik dat al gedaan had ?

Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Misschien een splitsing? De studentenblogs staan natuurlijk goed in Tijdelijk.
Terug in Texas!
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Dank u
ga deze ook even bekijken .

-
- Amerika-newbie
Mijn grote droom naar Amerika emigreren! Iemand tips wat betreft welke staat/stad het leukste is om te wonen en werken?
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 16 dec 2014, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link naar bedrijf weggehaald
Reden: Link naar bedrijf weggehaald
- Dbacks2
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Rijschoolopentop...
Ik zou eerst eens lezen hier wat je moet doen VOOR je je staat kunt uitzoeken... je komt hier niet zomaar binnen...
Ik zou eerst eens lezen hier wat je moet doen VOOR je je staat kunt uitzoeken... je komt hier niet zomaar binnen...
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben het helemaal met je eens hoor Dbacks, maar hij/zij mag natuurlijk wel een droom hebben.
Ik zou overigens niet weten wat de leukste staat/stad zou zijn en hoe je dat zou moeten kiezen. De een zal meer houden van LA en een ander van Austin, terwijl weer een ander voor Green Bay zou kiezen.
Ik zou overigens niet weten wat de leukste staat/stad zou zijn en hoe je dat zou moeten kiezen. De een zal meer houden van LA en een ander van Austin, terwijl weer een ander voor Green Bay zou kiezen.
- Dbacks2
- Amerikakenner
PSV Wally.... in dat geval zou een ander vraagstelling misschien handiger zijn...
Nu lijkt het me toch echt of ie een woonplaats aan het uitzoeken is. (en dan heb je 'm .... en dan???)
Iedereen mag dromen van mij... per slot is onze droom ook uitgekomen!
Nu lijkt het me toch echt of ie een woonplaats aan het uitzoeken is. (en dan heb je 'm .... en dan???)
Iedereen mag dromen van mij... per slot is onze droom ook uitgekomen!
-
- Amerikafan
- Contacteer:
oh . Wij dromen daar ook van maar "wil" het nu nog niet.
Gescheiden en een kind is niet zo evident dan
Maar zeg nooit nooit .
Gescheiden en een kind is niet zo evident dan

Maar zeg nooit nooit .
Ook ik lees Bart en Evy met veel plezier !
Dude, hierbij mijn complimenten voor jullie beiden !
Een ander blog dat erg leuk is:
http://noldenusa.blogspot.com
Ook deze bloggers zijn nog niet zo lang gelden naar de US vertrokken.
En vullen ook hun blog regelmatig aan met nieuw ervaringen.
Noldens, voor jullie hierbij ook mijn complimenten !
Vele andere blogs heb ik inmiddels ook gelezen - het is zo leuk om op deze manier to mogen mee-be-leven.
Dus ook aan alle anderen - namen ontschieten dit oudere meisje even - complimenten !
Dude, hierbij mijn complimenten voor jullie beiden !
Een ander blog dat erg leuk is:
http://noldenusa.blogspot.com
Ook deze bloggers zijn nog niet zo lang gelden naar de US vertrokken.
En vullen ook hun blog regelmatig aan met nieuw ervaringen.
Noldens, voor jullie hierbij ook mijn complimenten !
Vele andere blogs heb ik inmiddels ook gelezen - het is zo leuk om op deze manier to mogen mee-be-leven.
Dus ook aan alle anderen - namen ontschieten dit oudere meisje even - complimenten !
Hey ik en mijn man zijn bezig met het emmigratie procces alleen ik heb het voordeel dat mijn man amerikaans staatsburger is.
Dat doet er niet vanaf dat het een zenuwslopend en zoals velen zeggen tijd rovend ding is .
maar ik heb hier ook een topic aangemaakt omdat ik alleen maar oudere verslagen vond en niet echt iets anno nu en in een homo relatie stijl.
Ik heb nog geen blog pagina ben niet echt super handig met internet de laatste tijd haha iemand ideeen voor gratis blogpage?
groet;
Rob en Matt
Dat doet er niet vanaf dat het een zenuwslopend en zoals velen zeggen tijd rovend ding is .
maar ik heb hier ook een topic aangemaakt omdat ik alleen maar oudere verslagen vond en niet echt iets anno nu en in een homo relatie stijl.
Ik heb nog geen blog pagina ben niet echt super handig met internet de laatste tijd haha iemand ideeen voor gratis blogpage?
groet;
Rob en Matt
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht