Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Marco stelt zich voor...USA 2015!!!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Marco stelt zich voor...USA 2015!!!
Hallo, laat ik mij ook even voorstellen. Mijn naam is Marco, 45 jaar, getrouwd en twee kinderen (dochter 15 en zoon 13). Volgend jaar zijn de kids een jaartje ouder en hebben wij besloten om met z'n vieren naar West-USA te gaan. Niet zoveel jaar getrouwd, geen speciale leeftijd bereikt, maar gewoon om die stap nu maar eens te zetten. En dat wordt dan voor het eerst een trip buiten Europa. We hebben er zin in en via deze site (die ik al even in de gaten houd) hebben we afgelopen weekend mooie tickets naar LAX op de kop kunnen tikken. Van 22-7 t/m 14-8 voor 675 p/stuk. Kortom, een goed begin. Nu op zoek naar hotels en een auto voor een rondje Los Angeles, Las Vegas, San Francisco, LA.
Re: Marco stelt zich voor...USA 2015!!!
Mooie prijs... heel veel plezier!
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Lexington, Kentucky